【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/22/2005

練oral + 踢波

     家姐生日快樂~~

7:45起身,同家姐食早餐,搭34返學校練oral...
又話9點開始,等我仲驚遲到tim...
我早到,等到9:15,仲要上左501室先見到有人...(多得波波咋)
得我1個返左,佢叫我睇左notes先,等埋其他人喎...
邊睇邊等,差唔多10點都未有人返...
開始住role play先,我太差了,
要mary係咁教d低級野...
之後有人返喇~~ sam,牛腩,梁勇,afraid...
同梁勇係咁搞gag,笑mary,鬥講笑,正!!
正經試role play & discussion,
唉,英文不嬲都曳,講到口疾疾咁,總之唔掂啦...
不過發覺呢個$100既真係教得好過上次$5果個!!
上次果個都唔係教,係話,今次真係肯教!!
lunch,同梁勇&牛腩去大快活...
食完又黎,趁佢地未返,我地校好晒時間,收埋d timer!!
之後我地練練下discussion,d timer係咁響,好搞笑~~
我地仲玩暗號,佢地完全唔知我地做緊乜,笑死!!
練到4點走,陪梁勇買燒碟機&睇裙,之後go home...
因為家姐生日,有蛋糕食! 正! 食左一件就去踢波~~
同家俊&小肥去林士德,約左樹熊果d...
d人唔勁,我地攻多過守,贏左幾球~~
今日我d射門唔係好掂,無1球中龍... 唉...
可能因為好多日無踢大場啦...
最後家誠輸左球白痴波,小肥地波回傳,佢控唔到,漏左,碌左入網...
人地book左場,加上raining,佢地走lu,
我地同頭丞&明仔去新都會果面個場繼續踢,
因為爭一個,我地拉左個阿叉,好似幾勁,
同一隊淺粉紅色既鬥,人地應該好勁,我地明顯無攻勢...
人地踢得好埋身,波都未控定就俾人搶左,跟住俾人射多幾腳,就入左,
之後因為2面都有勁人跟隊,我地無奈咁走囉...
好野,有三寶食~ 正!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home