【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/08/2005

開工...

今日開工,要街頭做問卷喇...
目標係今日放榜既中7學生~~
8點半去左旺角地鐵站等,見唔到佢地,
就自己行過去旺角火車站搵佢地...
之後搵小巴搭去何文田喇...
入到去唔識路,睇地圖,都行錯...
卒之去到,係d學校門口企,等中7 d人出黎,
好少人行出黎,都叫到1、2個既...
之後有3個女仔好似等人咁,我行埋去,都未開聲,
佢就話得,幫我填,之後就填左3張~~
再之後d人陸續出黎,都走晒咁滯,d人都唔幫我填...
我同阿sue會合番其餘2個,之後一齊去食野...
去左間m記食,見到個人既側面超似mandy,
似到好過份,連d唔係好識mandy既都話似!!
我拎左阿sue部手機偷影左佢~~
之後去左雅蘭中心,有個直銷場,
$500唔使有部512mb mp3機...
睇完就去左長沙灣間ive,因為果度會搞講座,
諗住會有好多中7去聽啦...
點知無乜人去喎... 白做...
跟住go home lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home