【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/02/2005

出2個mandy function~~

雖然尋日踩到好累,但係今朝都10點起左身~~
打左陣電腦,去買麵包食,當早餐,因為無錢喇...
之後搭地鐵去九龍灣,出mandy活動呀~~
去到只係見到紙皮,等多陣就見到藍嵐、超人力果d~~
上到德福廣場,係walls雪糕function黎既~~
兒童台既阿ben&丫文做主持,
有人玩遊戲,係間房入面執d半空飄浮既分紙,d分可以換電器...
等到2點半,佢地終於到喇~~ 我又係舉大牌...
mandy、don、kenny、boyz&四葉草既celine,
佢地食雪糕,之後扮個滋味樣出黎,叫我地既聲浪決定幾高分,
我地梗係係咪都叫啦~~ mandy整鬥雞眼,好得意~~
最後kenny贏左呀... 因為佢fanz太多lu...
之後又係台上面整雪糕、疊盒鬥高、收集分咭...
最後玩遊戲果陣仲有叫力哥&紙皮上台tim!! haha~~
紙皮win左部電視架,最後佢無去拎獎... 蝕晒...
力哥都拎到件衫俾mandy簽名~~
去停車場追車,不過又逼又多人...
轉個頭就一齊搭車去數碼港,另一個function,
今次係個音樂show,超多人出席!!
好似排隊買曼聯波飛咁... 又係要等...
佢地鋤dee,我睇,力哥唔係好識,要我提佢水呀~~
卒之入到去,爆多人,企得好後,仲要俾人舉牌遮住個台...
一開始係個乜鬼「高潮樂隊」喎...
一d都唔好聽,得個叫字,又噪生晒...
之後stephy唱青山散步,一隻好怪既歌... 人就ok靚~~
toby出場,唔知唱乜... 王浩信唱訊號...
之後到mandy&don喇!! 唱新歌《傷對論》!!
我地又發癲,唱埋一份!(其實係大叫唔係唱...)
唱完佢地5個又合唱2首歌,其中1首係《我們的愛》! 正!
走lu,又去停車場,今次要係門口等...
等左好耐,終於出左黎~~ 佢地仲落左車同我地傾計&影相!!
我又有同mandy合照喇~~ yeah!!
跟住go home,睇「奇幻潮」,今集有mandy喇~~
情節都好恐怖,又割手,又斬手指,最後mandy死得好慘呀!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home