【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/01/2005

一生難忘既踩單車!

ha~ 今日無咩人去踩單車,驚落雨喎...
我、梁勇、荷蘭豆3個都唔驚,決定去做「死士」!!
10點「老地方」等,我地荷蘭豆買左個包食...
等埋simon就搭48x去沙田新城市中心lu~~
去到就搵番「順利」租車,$50一個人呀,有d貴,畢竟係假期...
踩住先,部車都幾ok丫~~
之後原來又要等埋張陽升,又要踩返去大會堂搵埋佢...
同佢租多部車,就出發lu,由沙田踩去大埔~~
因為之前踩過幾次,熟左路,好快就到左大埔喇...
途經個唔知咩球場果陣,見到好似南華咁既人係度練緊波...
搵餐廳食lunch,睇到間買相最好既《永發茶餐廳》,就決定入去食!!
個個都叫飯食,真係好食,仲有跟湯,飲埋凍飲都只係$26,正!!
因為仲有好多時間,想踩去大尾篤,就問下個老板拎d資料,之後就出發~~
個老板仲話踩去大尾篤都幾好喎...
唔係好識路,亂踩,點知又搵arm路喎~~ haha~~
踩到半路,落雨,仲越落越大喎... 梁勇仲驚到抽筋tim!!
去到一個隧道停低,諗住整理下,順手避下雨啦,擺左個電話入荷蘭豆個袋,
過左陣,坑渠塞左,開始水浸,我頂!!
因為濕晒,就除左衫,點知俾蚊咬到一撻二撻...
我地風雨同路,一直衝,成身濕晒...
除左眼鏡,加上大雨係咁打落對眼度,我既能見度得番唔夠10米...
一直衝,卒之去到水庫底lu~~
之後決定上埋去睇,橫掂已經濕晒,唔爭在啦!!
上到去,係直升機坪,前面係一條大直路,長8km,
係水壩之類啦,沿路無瓦遮頭...
一場黎到,無理由調頭走既,決定一齊踩過去!!
好大雨!! 講得上係橫風橫雨,一路踩,d雨就一路打落個身&塊面度,
好似俾人用子彈亂槍掃射咁,好痛呀!!
不過行到路中心,無晒退路,而且好似開始行雷喇...
如果俾雷劈到就必死無疑!! 唯有忍住痛,博命踩!!
到盡頭,得番我同梁勇,見到好多人避雨,雖然無瓦遮頭,但佢地有遮...
返轉頭睇下佢地係邊,原來真係有人炒左車,係張陽升...
(傳說中既「金貓式炒車」...)
同佢止左少少血,跟住就返轉頭lu,又係同一條路,又痛過...
最終都俾我地捱過左,落番大尾篤巴士總站去廁所...
過多陣又起行了,回程,雨細了,可以慢慢踩返去大埔...
一路都無乜事,返到大埔就差唔多5點...
見仲有時間,就去返果間茶餐廳食下午茶,因為個個都無力喇...
諗住搵番個老板,話下佢所謂既「好介紹」...
可能佢知我地會返轉頭搵佢算帳,所以已經走左lu...
洗下件衫,因為彈到成身都係泥...
著住件濕既衫,又開晒冷氣,好凍呀!!
食雞扒+沙律,飲埋熱朱古力,$19,有少少貴,不過又幾好味!!
係時候踩返大埔交車lu...
去到吐露港,見到有2個女仔&1個細路女,見佢地都唔係好識踩,
就同梁勇2個玩佢地,我地2個人1左1右咁過佢地,正!!
之後我地仲連玩幾次tim~~ haha~~
過多陣,3個人無左影,荷蘭豆佢地同我地講番,
原來我地過左d人之後一陣,有1個女仔可能想追番我地,
不過佢炒左車... 過多陣又開始落雨...
本來想返轉頭睇下佢地點架,不過梁勇又唔返喎...希望佢地無事啦...
我、梁勇&simon 3個到左「順利」先,準備交車架喇,
等左好耐都仲未見荷蘭豆佢地,就同梁勇返轉頭搵,
不過到係搵唔到,原來佢地行錯路,兜左另一條路過去...
之後發現我、荷蘭豆個電話都入左水,可能已經壞左...
因為仲肚餓,買左d包係搭巴士果陣食...
之後同荷蘭豆搭番48x返黎,8點返到屋企...

1 Comments:

發佈留言

<< Home