【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/06/2005

見工...

差唔多11點起身,唉... 背肌仲痛緊呀...
自己去食早餐,食完返到屋企就開電視睇《少年包青天2》呀~~
真係好好睇架!! 睇到12點半就出門口,
去油麻地,見工喎,佢打黎果陣同我講明會請暑期工喎! 正!
去到就見到3個女仔,好似全部都中7架喎...
最靚果個俾張form我填喎,我一路填,佢一路撩我傾計...
搞到我唔知同佢講好定係填表好...
之後另外2個見到就叫佢等我填好先傾,
不過佢都係唔理,繼續撩我喎...
填完,就interview喇,叫我2分鐘自我介紹...
我唔識,唔知要講d咩,佢都好好人,用d問題教我點講,
原來呢間都叫學校黎既,每年都會搞升學就業講座,就要請人幫手...
個幾靚既女仔原來叫珍珠喎,我覺得個名好搞笑~~
佢又同我講左d基本既野,到時要俾d資訊人地,
話俾佢地聽有咩升學途徑、唔同課程有咩唔同之類啦...
好似好多野要背,不過橫掂都關我事既,咁就背下無所謂啦,
返工前要training架,會上堂教下我地一d野咁,
最後佢留左個電話俾我...
返到home先2:30,之後又係無街去...
又係hea囉,打機... 唔係點可以呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home