【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/04/2005

終於又踢波喇...

12點先醒... 開電腦,諗住玩陣啦...
咁就唔記得左睇《少年包青天2》喇...
去食早餐,我叫左沙嗲牛肉麵架,佢整錯左牛肉麵... 嗚嗚~~
特登唔出街呀,成日俾阿媽話...
係home hea囉,無計,睇下借返黎本書囉...
之後又覺得悶,打winning 8,d人又要訓練喇...
打到6點走人,去踢夜波...
陪左阿廖買飯食,之後又叫左金貓黎,
佢有d免費m記野食既券,阿廖咁就蝕晒喇...
之後諗住等埋金貓一齊搭巴士去林士德啦,
見到佢黎既,之後又無左蹤影...
等左3部車佢都無黎,唔理喇,我地上車先算...
點知去到先知佢已經到左... 原來佢自己搭的士過去...
等左陣有波鬥,同d阿叔鬥,
阿廖arm arm食飽,無力追波,俾人過左... 先輸1球...
之後我踢番後,好d,贏番2球呀~~
2球都係小肥入既,我想入波架,不過射極都唔入...
之後4個場都俾人book晒,我地諗住去雞場踢,
咁我地4個行先,就拎住金貓d券食左好多m記既包!!
之後又用6折咭買左2個包食,正呀!!
跟住行過雞場,見唔到樹熊佢地,以為佢地去左大窩口個7人場啦,
去到又唔見佢地喎... 唔理喇,又見到上次果2兄弟,
今次又拉埋佢地一齊鬥波,原來佢地真係新搬黎果d呀...
佢地講d我地聽唔明既話,應該又係阿差果d,不過睇個樣又唔似喎...
叫左個人幫我地打龍,對大窩口聯...
完全無諗住贏架,不過踢左陣,阿廖大腳吊入禁區,
人地後衛有d誤會,頭鎚跣左入龍擺烏龍... yeah~~
之後對另1隊,又係大窩口聯果d啦...
都有得鬥架,互有攻勢,我地果d仲入肉d tim!
我有球遠射諗住死角入架,點知又中楣角彈出喎...
另一球又射到柱邊出界... 唉...
小肥都有射門,不過唔中龍,爭唔係好多咋...
果2兄弟都幾勁,真係唔怯場架,有推波,有起腳,踢得幾有睇頭架~~
之後我拉親背肌,扭唔到腰呀...
眼睇住人地過我都搶唔到個波,唉...
之後人地有窄位射中楣,又有傳中省中柱,
最後我地都係輸左... 如果唔係我拉親... 唉...
去7-11買野飲,同金貓&阿廖傾tmr一齊去睇戲~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home