【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/25/2005

多謝魚子、美女、katy!!

今日食完早餐就打機,打左陣就去青協,
搞足球比賽d野,去交表啦,
去到個miss原來今日放假喎,
咁我唯有放低份表就走喇...
之後魚子打黎約我出去喎,唔知咩事呢?
去左荃灣,搵到佢喇,原來佢送生日禮物俾我呀~~
前2日,佢、美女、katy 3個去左書展,
佢地順手買左蔡汶家《homemade》本書,
原來係買黎送俾我架,超開心呀!!
真係好多謝佢地咁有我心呀~~
仲送埋ahy的海報俾我!! 真係開心到講唔到野呀!!
之後我就同魚子行街,傾下計咁啦~~
我仲帶佢去左機鋪,一齊打機! 玩左賽車game~~
玩左2鋪就算lu~~ 因為佢要返屋企...
咁就陪佢等巴士,之後我就返屋企,睇本書喇~~
成個下午就係咁過... 不過真好鍾意本書呀!!
真係好多謝佢地~~ (原來呢少少野,就已經搞到我開心左成日!)

6 Comments:

  • 少少野都咁開心好多原因
    有一種原因....好易...
    就係...
    ...
    ..
    .

    By Anonymous 匿名, at 12:34 上午  

  • 咁就唔係呢種原因啦~
    因為仲有好多其他原因架嘛~~

    其實真係好鍾意本書!!
    可能係因為ahy d野,
    所以特別馨香啦~~

    By Blogger 【海狗】, at 12:48 下午  

  • 哈哈~你開心就最好啦~不過最衰唔可以係正日比你啦~如果唔係就仲好tim....
    講真,本來我真係諗左好耐,星期六放左工係度諗,係新之城行黎行去, 睇下有冇野岩洗,點知冇喎~咁諗諗下,諗起你diary寫左你去書展想買homemade又冇買~咁咪幫你買lor...
    機舖...下次再去過啦~都幾好玩ge!

    By Anonymous 匿名, at 6:05 下午  

  • 你諗咩野先...
    你當佢係fd咪開心lor-.-
    機鋪...我又要去...玩太鼓丫~~~~~~
    之前打到上癮...發覺好易9x%~~~~~

    By Anonymous 匿名, at 11:39 下午  

  • TO BALL:
    你試下玩難度最高之後99%丫...

    By Blogger 【海狗】, at 12:07 上午  

  • 我先打左一次咁大把ja ma-.-
    最高r...你比錢我去玩lor...
    我無曬錢la....書展一戰之後...乾塘

    By Anonymous 匿名, at 2:12 上午  

發佈留言

<< Home