【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/27/2005

生日喎... 唉...

我17歲生日呀! 又如何?
呢個將會係人生入面過得最無意義的一個生日!!
無慶祝、無蛋糕、無禮物、無節目...
都係食完早餐係home玩電腦,
3點半果陣都仲要人落去鋪頭度幫手...
生日呀! 想搵班fd開開心心咁過都唔得!
將來仲有咁多個生日... 唉...
我唔想個人生就咁就白白浪費左呀...
之後又係去踢波...
日日都踢波,連生日都係咁,無人同我搞d野既...
去5人場,跟隊,可風d人,唔勁,
點知佢地踢完就走,應該又係怕左同我地踢... 我頂...
我地又得4個人:我、阿廖、臭汗、阿邦
去雞場,有人,d細路咁上下,又係唔敢鬥波...
去OK買野飲,之後會合埋奧雲落下面個5人場,
有2隊,一隊係華森果d,不過華森又唔係度...
另1隊我唔好識,阿廖話佢地唔勁,不過之前好串架喎...
我地跟隊同佢地踢下,睇下有幾串啦!!
華森果班輸左,之後就走喇...
同果班串人踢,5打5,真係唔勁,
阿廖話佢地之前屈我地機,仲懶係勁咁...
我地屈番佢地機,係咁入波,串到佢地無晒聲!!
之後阿廖、奧雲果d仲要茅下佢地咁,佢地梗係都係唔敢出聲啦~~
我入波之後,阿廖佢地仲同我唱生日歌tim~~ haha~~
出番次氣就返去OK買野飲,又返過去雞場...
有波鬥喇~~ 計埋我地有4班人~~ (又會突然咁多既...)
我地鬥先,拉左個幫我地,我唔係踢得好好...
因為有d怯場,生日唔想去得太盡,驚會受傷呀...
佢地都有少少茅,會推下人... 所以我都費事盡力踢...
俾佢地入波先,不過因為出界在先而作廢...
點知我地又贏到喎! 俾直線臭汗走,佢又射得入喎,仲要射大細入...
對另1班人,佢地得4個,我地拉左個大窩口鋼門幫我地,
不過佢又唔係打龍喎... 不過佢出黎踢又幾勁架喎...
話咁易又贏一場啦,阿邦入波tim~~
本來我入架,我傳中個波中龍架,不過阿邦門前加一腳... 算啦...
拉另一個幫我地,因為到大窩口鋼門果班隊... 佢地有2隊...
都算難踢喇... 俾人係咁攻...
不過佢地後衛失誤,俾我搶到個波,又過埋最後1個後衛,輕易射入...
對佢地另1隊,無咁難踢... 又係我地贏~~
好似奧雲入波架,我搶左後衛個波督俾佢,佢面對龍門,射入~~
又對番第1隊,都係唔敢去攔截... 好彩有阿廖打後咋...
家俊又入波,推橫就射抽入左~~
之後對番4個人果隊,佢地明顯係最唔掂果隊...
今次又係我搶到個波,右邊推過個後衛,射遠柱網仔入~~
最後係對大窩口鋼門果隊... 都無氣喇...
阿邦失誤,俾人搶到個波,就俾人射入左...
再去OK買野飲,返屋企lu...
阿廖就繼續踢,因為大窩口鋼門果班拉佢踢...
生日呀! 晚餐係價值$15既車仔麵...

1 Comments:

  • sorry 呀~海狗~陪唔到你~生日ma, 唔好唔開心啦!!!

    By Anonymous 匿名, at 6:08 下午  

發佈留言

<< Home