【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/14/2005

無工返lu...

今日早餐係食m記,太耐無食過lu~~
照常地返工,都無咩特別野發生丫...
過左午市,家俊打黎,話叫我陪佢買袋...
諗住遲d有外賣果陣就順手陪佢去買啦~~
之後cat姐話有野同我傾,
佢話呢輪生意唔好,鋪頭唔使咁多人手,
佢見我係暑期工,就話叫我做埋今日就夠了...
計過喇,返埋今日係第10日,人工$12xx...
之後就送外賣,陪家俊買袋,
返到去,食飯,食完就可以收工喇...
搵埋家俊、阿廖,去睇左陣碟,落機鋪打機,
有個傻仔玩打拳果個,入左勁多錢都唔知點玩...
我同家俊玩$4果隻賽車game,正!
本來諗住同阿廖出去食,不過屋企煮左飯,無計啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home