【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/09/2005

tmr放榜..

今日照樣返工...  有機會請假,我就請左星期3果d...
因為遲d都有亞斯理杯的比賽...
我做野果陣都仲好輕鬆,無咩緊張既感覺,
仲要佢俾我放早喎~~ 咁我就約人踢波啦~~
叫左阿廖同小肥去林士德踢,
果度仲有老林佢地,不過之後落雨...
停雨之後同小肥d fd一隊對d阿叔,
贏梗啦,小肥入波,之後m記青訓開始,小肥就練,
我同阿廖就同埋老林佢地去新都會果面跟隊,
同班著車路士波衫既踢,諗住贏,點知輸...
去華潤買野飲,去返林士德,到我地練,
咁堂教運球放甩對手喎... 之後鬥波,
我踢得好獨食,因為對我黎講係第1階段last一堂...
有波入,不過代價係要守龍...
踢完就go home,搞tmr要準備既野...

聽日就放榜,好驚會失手,
驚d咩?
    中文/英文會唔不合格...
    數學拎唔到A/B...
    附加數/物理/電腦/生物拎唔到D or以上...

咁就12分都唔夠... 我會死...
我一定要有14分or以上!!
目標:入石籬天主教中學(因為有arm既科讀!)

0 Comments:

發佈留言

<< Home