【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/10/2005

放榜17分,中文肥,入左陳南昌

成晚都訓唔著... 可能真係有d驚...
6點幾就起身,對眼好乾... 好辛苦呀...
食早餐,之後搭34返學校,等左幾個字車,
等待的時間好似特別漫長咁既...
返到去,傾下計咁,不過都仲係好緊張...
派果陣真係好驚低分,好彩最後都有17分,水準演出!
不過最唔掂既係中文竟然真係不合格...
無計,問簡sir、梁劍平老師,
佢地話面試果陣要好誠懇咁話會考番好佢,
之後就填表參加聯招,我同阿迪都揀嶺南先...
去哈迪斯食野,之後係蘇浙門口排隊,
落好大雨,成身都濕左,紙袋都濕埋...
入蘇浙,行左個圈就可以出黎...
去下葵,等消息,等到嶺南話左唔會同我面試...
即刻搞手續,試下石天得唔得...
佢俾我面試,咪試下囉,最後都話考慮下先...
無計,拎新表再填啦,d所謂的工作人員話去蘇浙拎,
去到原來係下葵已經拎到...
有個女仔心急得滯,喊左出黎...
返左下葵,諗住試下陳南昌,睇下佢肯唔肯收啦,
點知佢即見,見完已經即收...
因為無咩人報黎讀... 咁就入左... 
再拉埋阿迪一齊,因為佢都諗過呢間,佢又係即刻收左...
之後就幫下其他人手,同埋玩下咁...
見到d記者,玩野,去撩佢地傾計啦,
點知無線果個走埋黎話同我做訪問,
仲要俾2個阿sir夾住,走唔到...
最後上埋電視... 2秒... 全港都知我中文肥左...
個個都打黎笑我,連我阿公都打黎問果個係咪我...
夜晚出街食,慶祝喎...

0 Comments:

發佈留言

<< Home