【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/08/2005

返學校聽講座、5e班踢波~

今日都11點先醒,有假放呀! 正死了~~
食返尋日未食完既八爪魚壽司,都仲係咁正!
捱到1點出門口,拎錢,
就去青協諗住交表,點知無開... 可能係lunch的關係...
等左幾個字先有班34... 係車度見到amy&譚蘭心...
返到學校聽放榜、升學講座,都有用既,
不過有好多我都知,而且有d又唔關我事,所以無留心聽,
只係keep好晒d有用資料自己睇就算...
捱到4點幾,走人,同梁勇、暴龍去哈迪斯食野,
因為謝師宴有錢剩,每人有多$20用~~
之後好多人都黎食... 荷蘭豆細路edison都有黎!
食完就過林士德,梁sir佢地到左...
因為得1個老師,無奈地,要猜勻黎鬥波...
我同潤潤、stanley、阿迪、荷蘭豆、
edison、皮蛋一隊...
面對梁勇、波波、子彈、小喬、梁sir、家和、暴龍...
一面倒啦! 好難唔輸喎! 一直也只是捱打...
輸好多球,我果隊得我一個入到波...
不過有球又真係入得靚,未過半場就笠射,
中楣底入呀,果陣仲要係最高既梁sir守龍,haha~~
不過真係好辛苦... 要一個跑晒... 超人咩...
最後玩玩下,阿聰、椰汁糕果d都有踢埋一份~~ 好玩!
如果可以搞多d呢d活動就好啦...
踢完分頭走,我地唔想食pizza hut,
擾攘一輪之後,就去「日昇」食車仔麵...
食完去左「美國冒險樂園」玩~~ 玩到無錢lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home