【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/11/2005

陪暴龍 、 踢波

尋日阿moon打黎話今日放假喎...
咁就7點幾醒左,不過仲係好眼訓,
之後暴龍話遲d先出門口,
9點半去到林士德既m記會合,
同佢睇左d資料,去左下葵問,佢話聽日再去試下...
去埋獅子會,佢話唔收架...
我就返左李中,拎覆卷既申請表,搵埋阿sir簽名,
原來只接受支票,唯有過2日先搞啦...
2個搭的士去嶺南,見到家信,不過佢地有d串,
見到中文肥左就話唔收...
唯有行上去陳南昌,佢俾左form暴龍填,好人勁多!
之後我地去葵芳吉野家食野,見到ryan、naja果d,
佢地笑我尋日上電視d野...
食完就同暴龍去荃灣見工,佢話3點先見...
then我地go home... 我眼訓,sleep...
到5點,去踢波,有金貓、阿廖、小肥、家俊,
去到林士德,偶像又話尋日見到我上電視,又笑過...
老林佢地都係度,阿廖就俾人話見到佢尋日係葵芳拖住條女喎!!
佢又唔認! 唉,明架喇~~
之後同d阿叔鬥,有個黑人,仲以為佢好勁,原來只識跑,基本功麻麻...
不過我俾佢踩左下... 踢到佢地book左場玩汽水杯...
去另一個場踢多陣,之後有m記青訓,我地偷左個波,去左新都會果面,
有阿欽果d... 贏左佢地2場~~ 我爭d入波,可惜中柱...
返林士德,奧雲、阿邦夾埋偷左4個m記波走人,勁!
上雞場,玩左陣波就有人黎鬥波,我地唔夠佢地踢...
人地都幾勁,有個跑得都幾快,我俾佢過左好多次,唉...
之後認真番d,入番幾球,開始累、頸渴了...
輸多幾球就走lu,OK hea左陣就慢慢行返大窩口,
仲去左睇大戲果度睇睇... 唉,好累、好眼訓呀!!

2 Comments:

發佈留言

<< Home