【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/15/2005

做校服 & 踢波...

今日起身,小肥話悶喎,問有乜做,
就叫佢陪我返陳南昌買新校服~~
係葵芳mtr會合埋阿迪就返去啦~~
返到去咪排隊買囉,見到個超靚既女仔,
似乎係中6架喇! 希望係讀理科啦,haha~~
買jacket,好大件,個袖好粗,好核突!
買長運動褲,又係咁,褲浪仲有個袋位...
無計,一定要買架啦,唉...
小肥話出去買校服平d喎,咪信佢囉...
liuway黎左,阿迪要陪佢去荔天,
咁我同小肥就去葵芳打陣機先...
去到玩「頭D」,覺得唔夠$4果隻好玩...
之後玩番$4果隻,正! 一流即係一流!!
跟住玩捉錯處,第3幅真係睇唔到...
玩足球game,唔識玩,亂玩,
我同電腦打和,互射12碼輸左... 小肥對電腦輸0:1...
玩射擊game,$2一個,我地一齊玩,唔識玩,好快就輸左...
玩完就同番阿迪、liuway食吉野家,
食完陪佢地去玩夾公仔,之後就去買校服...
俾小肥老點,原來貴d既...
之後食小丸子,ok好味啦,$12有6粒...
食完就搞掂喇,不過「殊」左佢地好耐都唔應喎...
走,go home換衫,去左小肥home打機~~
之後就同埋奧雲搭巴士去林士德,
佢係車上面食野,倒瀉晒d湯...
同d阿叔鬥波,都係咁啦,有得鬥囉...
有球去得太盡,收唔切,俾人地連人帶波踢跌...
撞到大脾有d痛,唉...
我地book左場架,不過d阿叔好狗,照踢喎...
踢到差唔多7點,落雨,就去日昇食野,食完諗住去城門谷再踢啦,
不過我地有6個人,上唔到的士...
等小巴,第1架上唔到... 第2架又只上到5個人...
我同家俊無上到,之後就唔去踢喇...
去返林士德,同樹熊佢地射左陣波,之後食m記,食完就返歸...

0 Comments:

發佈留言

<< Home