【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/21/2005

去青衣出mandy活動~~

今日終於無同小肥一齊喇~~ haha~~
11點半起身,玩電腦,玩到12點幾就去食早餐,
食完就去青衣城喇,今日mandy有活動!
因為話風雨不改,出門口果陣都無雨,所以就去喇~~
不過都係無帶相機,落雨費事整濕整壞啦...
1點去到集合,得我同阿力...
之後有日清、藍嵐、阿峰、紙皮果d都到喇,
我都叫左阿廖黎,不過佢遲d先到喎~~
行過去海滂,見唔到個會場...
行黎行去,先知改左係另一邊既橋底...
會合埋到左既阿廖,去到就得個悶字,有排都未開始...
因為係嘉年華會,就拎左d飛排隊玩遊戲,
獎品係個紫色袋,一d都唔靚...
換過一枝噴霧,話係空氣清新劑喎,噴出黎一d都唔香...
d人仲拎黎玩,噴到周圍都好臭呀...
等多陣就開始,嘉賓致詞致左好耐,悶死...
之後mandy佢地出場喇,講左陣野,影左陣相就玩遊戲喇~~
紙皮、sandy佢地可以上台玩,
其實我有d想上去同mandy近距離接觸架,但費事啦...
玩完就唱《天生不倒》呢首歌! 真係好有意思!
3A果陣班際歌唱比賽就係唱呢首架喇~~ 我係台下唱埋一份~~
唱完,散lu,mandy就即刻上左車走...
之後同阿廖去葵芳搵埋家俊買書...
因為要等,又去維園食下午茶,今日既服務質素都係麻麻地...
再去運動家,阿廖去買我地睇中果條白色波褲~~
去返買書果度俾錢,原來執得6本咋...
跟住我又去買袋,去返運動家果邊果d睇啦~~
最先睇中個adidas白色紅字既,
最後買左個nike白色藍字既~~ $300...
之後行返去新地坊問幾時出糧,似乎真係要等到7號...
無計啦,搭43 go home...

0 Comments:

發佈留言

<< Home