【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/17/2005

踢亞斯理杯出線~~

要踢亞斯理杯! 8點就起身~
同小肥去集興食早餐,之後搭小巴去林士德,
小肥話落車先俾錢,之後唔記得,要個司機叫返佢俾錢~~
去到得我地2個... 射住波先囉...
之後我地成隊到晒,亞斯理都唔齊人,落大雨,推遲d先開波...
本來講好左內定打和,之後我撻Q笠死畢振宇,
佢地由家麟扳平,不過明仔之後又入波...
下半場,佢地好多機會都入唔到,連續幾次龍門口唔入...
見佢地都入唔到波,明仔之後入多球,完場win 3:1...
睇波,奧雲&臭汗佢地同全完果d一隊,
李惠利d A grade又有一隊,包括左林日廣...
奧雲佢地完全被比下去,梗係輸啦...
不過肥蘇打龍真係超勁,死球都俾佢飛盡撲出!
之後又有隊葵青對老林佢地... 老林佢地梗係都輸啦...
睇完就去食lunch,去豆漿大王,見到mrs.yip...
唔好食,又唔抵食,無餐叫既... 屈人地散叫...
食完又過番去,亞斯理最後都無失威,5:3贏KFT,出線在望啦~~
我地又係睇波,奧雲入到2球,連阿邦都入到波~~
不過佢地領先3:1的情況下不思進取,
最後俾人追平3:3... 不過互射9碼都win到~~
老林佢地踢得好好,不過到最後都係失波,輸0:1,好唔抵!
到我地,對幾串既KFT,佢地又唔勁...
我地有8個人,要猜走個無得踢,最後阿廖輸~~
佢地一開波就俾明仔攻入左... 真係好廢...
不過上半場都再入唔到波,領先1球咋...
下半場,猜左阿聰無得踢,踢左一陣阿駒就入波~~
因為一直係咁攻,d人都唔諗住打後lu,阿廖都上埋去入波~~
我都忍唔住,係禁區扭2下先射,都有波入~~
小肥玩野,唔多肯射波,成日引人黎mark佢,之後係咁扭...
4球都夠啦,不過因為無人打黎,俾人打反擊破到蛋...
最後win 4:1,我地2場全勝,首名出線~~
奧雲佢地last一場對老林,僅僅win 2:1,靠花王擺烏龍...
睇埋最後果場,d人打假波,內定賽果...
奧雲佢地飲恨第3位,出唔到線...
之後去葵涌廣場食撈麵、買西瓜椰果飲,
隨後陪阿廖去買stephy隻新碟,跟住搭地鐵go home...

0 Comments:

發佈留言

<< Home