【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/18/2005

小肥home打機、m記青訓

10點鐘醒左,玩陣電腦,hea下,等小肥睇完《孫悟空》...
落住雨,之後就同佢去新興食早餐,食完上左佢home,
打機,陪佢細路打左陣3國無雙,
跟住我地2個又合作打winning 9,
不過今日好唔掂,打歐洲國家杯,用西班牙先,分組賽出局...
之後轉用荷蘭,好d,不過都16強出局...
唔打,返屋企拎埋d衫,叫埋家俊,去左新都會間機鋪打機,
又玩$4既賽車game,今次3個對打,鬥左3次,
我贏左2次,家俊真係唔勁,最後果鋪,
本來我可以係最後果個彎過小肥,不過家俊失控撞埋我度...
最後佢3次都包尾... 我就俾小肥贏番次囉...
跟住阿廖黎,佢話唔踢m記青訓喎,
我地去到林士德,都係落住雨,小肥就練,佢地2個走左,
得我一個人坐係度... 好彩小肥有部mp3機~~
7:30到我練,偶像同阿聰都有黎,係阿廖唔到...
今堂練撞牆,唔難,不過阿sir有d燥...
last半粒鐘鬥波,我第2輪先出場,踢得幾落力,仲入左球波,
最後我地果隊贏3:0!!
走,要返屋企做節,就同小肥搭43返歸,我係車上面換衫&鞋...
今晚7月14,不過無撞鬼喎...

0 Comments:

發佈留言

<< Home