【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/19/2005

睇魔術展 & 打機~~

11點起身,小肥唔同我去食野喎...
自己去新興食囉,阿華都係果度,
同佢講左我地一d人既會考成績&去向...
返左home打winning,
1點半就同小肥搭地鐵過荔景,
去到有2個佢既fd,情侶黎既,我都唔識...
咁arm見到肥燊,佢要過銅鑼灣同阿羊、思恩食lunch...
不過佢約左人1:30銅鑼灣等架喎...
去到會展睇魔術展,$20入場,不過唔係好多野睇咋...
企係台前睇d魔術師表演,ok好睇啦,
不過有d俾我地估到個竅門... 企到腳軟...
之後周圍行,見到王浩信&一個不知名靚女...
返去荃灣愉景新城既滋味街食野,叫埋家俊黎,
跟住上左去金星打機,又見到肥衍,佢又話見到我上電視喇...
呢間得一部outrun2,無得一齊玩呀...
是但玩左鋪,就轉去金禾度打喇,果度仲衰,直頭無outrun2...
但係有另一隻,都幾好玩,不過好多人玩,要等...
玩其他唔係咁好玩既賽車game先,之後先玩呢隻,
只係得2部有位,就我同小肥玩,都係無outrun2咁好玩,
玩棍波,唔係好識用,同埋架車好飄呀,成日撞牆...
玩完就go home,今日都使左唔少錢架...

0 Comments:

發佈留言

<< Home