【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/07/2005

出糧喇~

今朝好眼訓,唔想起身呀!!
等登早d出門口,一定要做最早到果個!!
今日見唔到臭汗呀,可能佢驚我地笑佢啦~~
頭2堂係pure maths,
其實個miss都幾好既,搵左d其他書既題目俾我地做,
何成仲又係屈機得滯既... 條條都好快搞掂,
仲有時間可以偷偷地講電話,勁!
到中化,睇佢d紙,講考AL既野...
小息,又係地下門口傾計,之後肚餓,買左個餐腿治食...
另一堂中化,有人出去講短講喇!
1號講得唔係幾好,內容有d唔貼題,個miss俾3分佢...
2號係靚女欣欣,個個都好留意佢,反而我無乜心機聽...
可能靚女真係著數d,miss都俾高d分,大約6.5啦,
到PE堂,係個鬍鬚阿sir教...
講左半堂介紹既野,諗住有得郁下啦,
熱緊身果陣話到我地2班影相...
唉,影囉,希望影到個樣好睇啦,唔好影到好似傻仔咁...
等到lunch,去文華食,真係勁多人...
好耐先有位,有位又等左差唔多半個鐘先有野食,
又唔係平,又唔係特別好食喎...
係學校睇人打波,之後去圖書館hea下...
3堂apply maths,有少少眼訓,
計落問題都唔算太大,不過好多時都唔小心計錯...
放學之前叫我聽日計一條solution俾佢睇,
去physics lab,講番上次功課answers,
好悶,捱到5點幾先放,同阿迪去葵芳,去到撞到肥燊,
同阿迪去志力,無apply本書...
去左新地坊,老細唔係度喎...
去三聯,買到本apply喇,之後go home...
7點去過新地坊,出到糧喇,係支票,唔知可唔可以拎到d錢呢...

0 Comments:

發佈留言

<< Home