【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/20/2005

好開心! 中文辯論win!

唉呀,心掛掛,成晚都訓唔著...
今日無同小肥返學,要早d返去做中文呀,就同海豚一齊返喇~~
一路上都唔知講咩好... 之後又見到阿傑、叮噹,就一齊返,
仲諗住入百佳,點知又未開喎...
做中文,原來得阿迪一個有準備,我就唔埋喇,自己即刻作篇野出黎先!
好彩佢話天氣唔穩定,唔使早會...
上到去就中文堂,先係芬芬個人短講...
之後到我地喇,由我做結辯,好緊張呀~~
叮噹講得超搞笑,佢話:「d細路,想搵個老豆都無呀」講到好似哄細路咁!
到我講果陣係咁震,唉,係咁上下啦~~
最後我地組win! 無乜準備都贏,haha!
到英文堂,miss無返,正,唔使交功課住,haha!
小息,周圍行呀~~ 睇到條友打籃球,射入左扮飛機仔,超搞笑!
3堂physics,完全無心機上堂...
lunch只係同阿迪果d去左文華食,我竟然食唔晒...
之後又係睇人打波,我唔識打排球,就企係度算喇...
oral,newman要我地每人起身一次講野,
又係講自己叫咩名,超無聊的一課...
最後問佢知唔知savage garden,可惜地佢話未聽過...
last 2堂英文,又可以hea,不過我用黎計MI,聽日測驗...
放學要做數學學會個board,唔走得住...
阿sir又去左開會,乾等不是辦法,就去打波,
打左2分d人就走... 之後踢波,踢左2腳d人又走...
好熱,入教員室扮幫手涼冷氣...
之後阿sir返,又話tmr先搞,全世界白等...
走囉,同小肥、海豚一齊走囉~~
今晚msn、icq得好開心! 希望以後都係咁...

0 Comments:

發佈留言

<< Home