【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/16/2005

放學去樂富練波~

今日又係遲左d落去... 無計啦,尋晚做功課、諗好多野...
阿冬今日又唔知做咩唔同我地返喎,
咁fingfing搭地鐵果陣就唯有係咁同我地講野喇...
返到去又係去百佳買野飲先囉~~
頭3堂都係pure maths,弊喇... 講積分果d野呀...
會考果陣我都仲係唔知做咩架... 佢講極我都唔識計... 好大鑊!
睇黎要學返form 5果d先得喇...
小息,無聊啦,去睇人打籃球...
3堂physics,講d勁簡單既野...
好眼訓,頂唔住,訓左陣,仲流左少少口水,haha~~
之後講work done,都仲係咁簡單...
lunch,去文華,叮噹同阿傑果個又係等左超耐...
去圖書館,搵eddie,佢叫我搵miss...
搵唔到,miss未返,唔搵住喇...
去左搵海豚果d,叫佢地搵同班既fd放學開會...
3堂apply maths,個miss好搞笑!
我地係咁問佢一d私人問題!
之後講新課題,都唔難既,所以之後我唔聽,玩數獨...
有個condition我諗左勁耐都唔識...
最後唯有當自己識,背左佢算喇...
放學去開會,不過之後走,同小肥去練波...
成班人去樂富,行去地鐵站果陣見到欣欣,個個都跟住係佢後面~~
去到就做熱身,分組搓波,之後練進攻,最後A對B-grade...
唔夠氣,體能好差呀... 希望遲d有改善啦...
踢完就去OK,d人買野飲,我地扮俾左$,就咁斟黎飲...
去m記,小肥換麥樂雞食,1人分左1件食~~
同小肥、阿曾、阿東、高興一齊搭地鐵,高興係咁講佢北上果d野,好搞笑!
返到屋企就打winning 9~~ 夜晚msn好開心! haha!

0 Comments:

發佈留言

<< Home