【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/19/2005

尋晚bbq完,今日去做中文...

尋日bbq,玩得都幾happy架!
同小肥去家俊home拎野上5人場,辛苦到丫...
去到已經有金貓,上到去就踢波啦,大鼻妹果d又上左去...
之後d人都到左,就起爐啦,大鼻妹果d又爭住起...
有個幾大隻既飲晒酒,爭住起爐,驚佢爆我地樽,
就廢事出聲喇,好彩佢地玩完火就走人...
燒野食啦~~ 又好搞笑,阿迪果d係咁搞gag!
燒完就玩汽水杯,每人$5一場,我連贏3場呀,haha!
小肥就最慘,3場都輸晒呀...
踢完就執垃圾啦,之後個個都好頸渴,去左7-11買野飲...
我頂唔順,go home先,即刻訓覺...
12點半訓醒,就去沖涼先,食早餐,集興無開,要去新興呀...
食完,hea一陣,就去左青衣,同海豚行左陣就去長發m記,
同阿迪佢地傾中文d野啦...
其實好似咩都無做過咁,我去到都係用阿迪部手機打機...
hea到8點幾go home,根本就無結果做到出黎,聽日大鑊喇...

p.s. 行街果陣見到好靚既波板糖形既美容皂,買黎送俾你好唔好呀?

1 Comments:

  • 送stephy 隻碟俾我la....
    我想要簽名ar... >.<..
    我買返隻信和賣緊$150既綠色同你交換丫..

    By Anonymous 匿名, at 1:49 上午  

發佈留言

<< Home