【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/17/2005

去小肥home打機&一齊食晚飯

今朝趁銀行仲開,就去拎多$300出黎,用黎tmr拎眼鏡...
之後就同阿廖、小肥去滇園食早餐,米線,幾好味~~
then去埋小肥home打winning 9,
上去果陣有個細路係咁嘟住個咀啤我地... on9既...
去到就打機,我用森多利亞,挑戰小肥既利物浦、阿廖既車路士...
開頭係咁輸... 包晒尾...
之後先知原來打雙循環,最尾連贏2場,得8分...
排第1既係電腦9分既華倫西亞,我竟然可以有第2,
小肥同我同分,得失球輸俾我而排第3,阿廖得7分排第4...
跟住去同小肥搵tv card果d線,
行左好多間都無,決定聽日先再搵過...
叫埋家俊,帶埋個妹去食飯...
本來諗住去打邊爐,係無既情況下決定去龍記食...
去到無人架,之後有教會d人黎左... 見到小玉...
佢地好噪,我地照食... 跟住有個人洗筷子,d水倒左落我背脊...
佢地又有人生日,大唱生日歌,噪住我地睇「殘酷一叮」喎...
食完就搭34 go home...
一返到home就去廁所先... 肚痛...
之後玩電腦,msn,icq,咩都齊!
今晚要睇monster魔剎!

0 Comments:

發佈留言

<< Home