【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/12/2005

配新眼鏡!

今朝又要早起身返學喇...
返學唔係問題呀,日日都咁早起身先大問題嘛...
仲要d功課都未做得晒喎...
又係咁,同小肥果d返學,今日d女仔仲多過上次...
係百佳買左金桔檸檬先返學校,又係去吹風扇...
要早會,唉,熱死人架! 出汗出到成身臭晒!
阿迪話我做左社長,卒之有pose喇!不過唔係心儀既...
上到去,英文又未做剪報,physics又未做書...
第1堂係純數,唔記得帶書... 是但咁過到骨~~
第2、3堂要入禮堂聽中樂團演奏... 超悶呀!
小息,周圍hea,無野do...
跟住2堂physics,講返d功課,個個都唔識做呀...
計errors,發現原來微積分真係超準!
oral堂,外籍阿sir,叫newman,澳洲人,
遲d要問下佢聽過savage garden未先!
個個人都要自我介紹,講左2句,佢已經讚我地excellent!
lunch,去圖書館影印,之後又去美心食...
英文堂,本來有人要present剪報,最後要等tmr...
做listening,寫numbers,唔難~~
last 2堂中化,講書,「情」與中國文化,
孔子真係好多咀,係咁同人地辯駁...
分組抽中我地,下次要我地出去做辯論,大鑊...
放學,同小肥、阿迪去葵芳,我要去恒生拎錢,要排隊,超多人...
拎左1千,同阿迪去買書,佢話賣晒...
買野飲,見到阿聰、金瀧,之後臭汗黎埋,
因為佢要拎條褲去換,大碼對佢黎講太細喎...
買手卷,搭43,好多人,好彩都有位,
係車食手卷,佢2個食到d飯周圍跌... 唉...
同小肥去左荃灣,我要配眼鏡,阿廖黎埋,幫我眼睇下d款,
最後揀左深灰色,幾ok丫,而左眼既近視就深左25度...
搞掂就去荃豐,諗住買winning 9,
又唔記得帶save咭喎,都係tmr先啦...
去啟明睇睇,又係無果本書喎,要聽日先返貨呀...
去萬象睇襪啦,d adidas襪$50有3對,
不過睇落又好似係假野... 決定唔買!
返去悅來坊,入左吉之島睇下,睇左d餅食,$10有2包,
我同小肥夾,佢得$100紙... 我出住先囉...
幾好食,不過有d鹹囉... 連阿廖都忍唔住要買!
之後就go home做埋d功課佢喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home