【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/14/2005

放學返大窩口踢波!

尋日訓得幾好,發左個好夢,當然唔會話你聽係點架啦!
又係果幾個咁返學囉...
地鐵到站,我趕唔到上車,小肥同我等下一班...
我地係葵興會合番...
到荔景見到阿迪,一齊返,佢又要拎中文短講題目...
題目:如果知道朋友考試出貓,你會唔會告發佢?
佢想作no,我叫佢揀yes,因為我覺得易諗d...
幫佢諗d point & 一d例子咁啦...
中文堂,叮噹去拎報紙,佢單手捧住返黎...
先討論報紙d新聞,我唔理佢,自己睇體育版...
到阿迪講,好似上次咁好多「咁」,就有5分...
2堂apply maths,真係唔難計,係煩...
芬芬個袋穿窿,d汽水&麵包掉左落地...
小息,去圖書館,同eddie傾下放學個會要講d咩...
2堂physics,無心聽書,玩數獨...
佢講friction果d概念,其實好多我都知啦...
之後我地3個玩天下太平,我同阿傑夾份整死阿迪~~
英文堂,欣欣present剪報,
d男仔全部都好留心,不過佢篇野好長,好似無人聽得明佢講咩...
搞左好耐,成堂咩都無教過咁...
lunch,去文華,又要排下隊咁啦,A餐ok抵食既...
返到學校悶,搵小肥,同佢買野飲,之後搵老師...
last 3堂pure maths,個miss超煩,
我計唔到果題就叫我出去做,計到果d又唔使我做...
MI,背左個format,試晒佢教果d招就一定會做到架啦...
放學去開藍社今年度既第1個會,其實我都唔知要點做...
是但講下d野,叫d人提議下就算喇...
搵埋打緊籃球既小肥一齊搭30號go home...
第1時間唔係做功課,係打winning 9!
食完晚飯就去小肥home,俾個save佢...
跟住一齊去阿波羅,又撞到阿廖喎... 一齊落球場,得我地班人...
射下波,斬下波咁,之後返阿波羅買水果d,買完又返球場,
有班幾勁下既,鬥波囉... 輸多贏少,人地有個高大後衛...
唔講喇,總之我有波入啦! 埋齋黎架,因為果陣d人累我先入到波...
差唔多11點返屋企,唔想做d功課呀!

0 Comments:

發佈留言

<< Home