【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/11/2005

m記輸晒...5人場踢波

今朝8點半起身,打左陣機就去左小肥home,
幫佢裝TV card,不過佢無果d線,要遲d先整到...
之後去集興食野,叫埋家俊一齊,搭小巴去林士德...
去到好曬,睇老林踢啦,佢係同齡果d真係超勁,開波一陣就入波!
跟住仲有2個助攻,屈晒機... 佢果隊贏4:0...
到睇矚目大戰! 小肥果隊vs奧雲果隊!
開波之後大家都係均勢,不過之後奧雲睇穿個龍門成日走出黎,
未過半場就黎個笠射,真係入左...
唔知點解,好想小肥果隊win,就教下路...
下半場,有球角球開短,小肥推橫就射近柱,肥蘇封唔晒位,入左!
完場前,小肥係右邊壓過守衛單刀射遠柱,今次肥蘇撲入...
就咁樣,憑住小肥精彩的演出,反勝2:1,不過最後只係第2,可惜...
到我地出場,對韓成果班...
開頭以為無得踢,踢踢下又發現我地唔係無攻勢喎!
開波一陣我就係半場遠射中楣喇... 真可惜!仲諗住又首名入球!
之後人地搶番d控球權,無幾耐就係右閘爆過2號果個廢柴,仲射入埋...
上半場輸左1球,下半場無心機踢lu...
一開波就亂踢,後防好快就俾韓成入多球,
佢係禁區頂控定個波,跟住腳面拉遠柱死角...
之後好番d,後防全部一腳清,我就繼續亂射,浪費左好多機會...
最後韓成搶甩我地後防既波射入埋... 輸夠3球...
完了,我地已經係對韓成輸得最少既1隊了...
成堆人去左小雨天食,我無食,因為唔餓,跟住陪臭汗買波褲,
佢用$135買左條我覺得唔係幾好既波褲...
係巴士站見到李惠利果d,就齊齊搭33A去5人場,
去到見到阿華,仲有阿文... doon... 同埋好多人!
我、阿廖、小肥、老林4個一隊,屈人機,嚇到d人即刻唔踢,走佬...
又剩低我地2班,就猜均踢,我同阿華一隊,
都唔係太好踢,不過我落力d咁踢,有番狀態喇!
踢到6點,去7-11買野飲,then go home,
夜晚出街食,食完即刻返去睇羅馬vs烏甸尼斯,
蒙迪拿無態,幾次都唔入,踢左上半場就被調走了...
最後roma輸0:1... 唉... 仲有好多功課未做呀!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home