【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/21/2005

正!英文無交4樣功課,夜晚踢波!

今日得我地2個一齊返呀! 人少少感覺很好! 每朝都係咁就正!
不過今日要佢等我喎... 唔得呀,聽日要早過佢到!
返到去,去最底果層坐,無人敢坐埋黎,好似怕左我地咁...
佢介紹左好多個人同我識,搞到我好似好出名咁...
時間好快咁過,要集隊喎... 又係曬住,係咁出汗...
個中文miss黎左,以為係佢堂,之後又扮講2句野就走左去...
pure maths,佢話放學測驗,但係要補physics喎...
2堂中化,2個人講短講,我無心機聽呀...
之後又講書,是但聽下啦,因為我都想入大學既~~
小息喇,咪睇人打波囉,估唔到又一齊喎~~ 不過好快就完左...
2堂physics,講左好多野,我又唔想聽,因為佢話遲下詳細教...
oral,同dicky作故仔,點知佢叫我起身分享喎...
是但講,好搞笑,佢話有good recommendation!
lunch,去文華,黎左我都唔知... 點會咁架!
食完返左學校,又坐埋一齊傾計,好正呀~~ 以後都係咁就好lu~~
時間又過得好快... 唉... 2堂英文...
佢叫左我個名,話我4樣功課無樣有交喎... 聽日係最後機會喇...
上上下堂又唔使上,去禮堂幫手叫人去參加數學學會...
之後有人係台上面表演拉丁舞,正! 何sir爭d俾人抬上台度跳埋一份!
放學唔走得,要補physics... 之後就偷雞唔做board!
同小肥go home,之後就開電腦喇,梗係又msn、icq咁啦!
好快就要off喇... 食左個麵就去7人場踢波...
肥房都有黎! 對馬賽果班,有個好茅,不過唔勁,我地都搓到佢地~~
踢得幾happy,我有波入,最後4:4,
最衰阿邦發神經擺烏龍,唔係既話就贏埋架喇!
今晚有排都無得訓,要做英文功課! 救命呀!

0 Comments:

發佈留言

<< Home