【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/19/2005

好眼訓呀@@

尋晚已經早d訓架啦,點知今朝仲眼訓過尋日...
個頭超核突呀!搞左好耐都唔掂... 仲要搞到遲到要海豚等...
頭3堂眼訓到丫... 一d都無聽到,就咁訓覺就算lu...
包括2堂pure maths同埋physics...
小息要搵miss,搞左陣,跟住買咖啡!同埋野食頂住先...
咁就無去到搵海豚喇... sor...
中化,睇報紙,睇完就揀幾時放學再玩小組,之後就落堂...
英文2堂,quiz,唔識都亂做啦,不過好似又會合格喎,haha...
講番d topic sentence,悶...
跟住就講功課果d,又係悶... 因為我都係亂做...
lunch,去左酒樓,隔離個細路女喊,2行鼻涕呀!
返到學校就傾下邊個問miss徐拎分紙,最後無人肯去...
2堂apply maths,唔俾溫書喎,要計s、v、a果d...
果d微分、積分又黎喇... 又有d亂,因為真係好眼訓!
last果堂統測,apply maths,2題,
第1題識畫圖,但係又計唔到喎...
第2題唔識畫圖,阿迪個圖又題左我喎,最後好易就計到lu~~
放學入hall聽黃社初賽,有2、3個勁!
完左就俾青蛙省... 唉... 都唔知點解有個咁既社老師既...
照完肺就試mic,我都有唱,ok喎...
走人,探阿傑班,去左射2球波咁啦,之後4個走...
海豚同佢d fd走,咁我咪行前面囉,佢就話我冷落左佢喇...
去到青衣,佢陪我等車,等左4班先走...
夜晚踢波,可能因為集中唔到精神,踢極都踢得唔係咁好,
踢幾場,波都無乜掂過,腳都未起過呀...

0 Comments:

發佈留言

<< Home