【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/04/2005

lunch同海豚食,放學又練波

今日起身個頭都仲有少少痛,搞左一輪先出門口,遲到tim...
真係對海豚唔住喇... sorry!
返到去,睇報紙,而家朝朝都同佢一齊,爽呀!
2堂pure maths,d人無交功課,話後日先交,我又跟埋佢地~~
講番功課既答案,真係識左唔少野~~
中化,講番份功課的答案,我真係好唔掂!完全唔知應該寫d乜...
遲d一定要搵miss教我答題技巧!
小息,又去左搵海豚喇,我好享受呢d相處的時間呀!
又係中化,搵人玩小組討論,又會叫到我喎...
救命,唔識玩,同我同point果個又唔出聲!
幫唔到手,搞我到係咁俾人追住黎打... 唉... 中化真係死晒!
2堂PE,玩手球,教假身,又教起跑,不過好曬!
lunch,去文華霸位,海豚同我食呀,勁happy,haha!
日日都係咁,你話幾好呢~~ hehe~~
係下面傾多陣計就要上堂喇...
3堂apply maths,頂得順既,
不過我d maths好似仲退步左...一定要發力追先得!
放學,唔可以同海豚一齊喇,要去練波,同阿楠果d去,
踢得都ok既,因為B grade無左小肥、冼仔果d,唔勁,
我地狂攻,係咁入波,正! haha! 不過無我份...
今晚要努力溫書! tmr測最唔掂既中化... 希望考得好d啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home