【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/17/2005

1個月喇! 剪唔到頭髮...

今朝起死,累到想死呀! 好似完全無訓過咁...
又係同海豚返,好彩同佢一齊到咋,唔係的話要佢等就唔好啦...
哈哈,搵唔到我個咭套喎... 唔知掉左去邊...
其實今日係我同海豚一齊1個月喇,唔知佢記唔記得呢?
特登買咖啡飲,唔想訓教呀! 勁多功課未做,唉...
早會超耐,勁多廢話! 校長係咁講增值,可能佢好自豪啦...
張炳松就好似唔忿氣咁,講左好耐...
中化堂2堂,發覺佢上堂係不停吹水架咋...
唔理,就係咁做pure maths,好長,好煩!
英文堂,miss無返,唔做英文住,繼續pure maths!
小息搵青蛙,又係咁講,是但話係啦... 唔係的話實有排煩...
又同海豚果d玩,so good~~
3堂physics,派test paper,32/50,ok高分~~
唔多聽,做晒d pure maths喇!
不過無帶apply maths過去,無得做...
就計下d physics,睇下報紙咁...
lunch,同海豚去粥鋪,2個人食呀,good!
之後去百佳,佢又講起發夢果d,成日諗果味野~~
oral,睇article,叫人出去做presentation,
叫唔到我,haha,but tmr要喇...
2堂英文,miss返左喎,好彩佢無追功課,今晚努力補番先~~
放學去hall聽「紅社歌唱比賽初賽」,d人唱浮誇要轉key...
ok啦,都有2、3個勁,阿fing、mandy果d都有唱~~
之後送海豚返青衣,唔想走... 跟住去荃灣同阿迪訂獎盃,
條友9成去廁所,我地係門口等左成個鐘...
整完就返屋企,夜晚同阿廖剪頭髮,不過去到d鋪頭收喇... tmr先!
thanks波波,又幫我print野!

0 Comments:

發佈留言

<< Home