【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/15/2005

好耐無online

hihi,我返左黎喇~~ 好耐無打日記lu...
點解咁耐唔打? 因為電腦壞左嘛... 而家整番好喇!
咁耐無打,想知我做過d咩? 好啦,是但講d啦~~
最值得講既,梗係同海豚去迪士尼玩啦!
果日係我玩得最開心既一日! 成日都同佢一齊,超幸福呀!
直頭玩到唔捨得走... 夜晚就一齊睇煙花,之後仲一齊食埋晚飯!
最後仲... 唔講喇,你地自己估下啦,haha!
另外就係我地去左選區隊,葵青、荃灣都有去選,希望入到啦~~
好喇,唔打喇,咁耐無開機,而家玩下部腦先~~

本來今日無街去架,尋晚踢波踢到無力喇...
海豚打黎,正! 佢話偷走出黎同我行街,我緊係即刻去啦~~
諗左好耐先出荃灣,諗住陪阿迪訂獎盃啦,
不過去到果陣佢果度又收左... 我笑左勁耐!
同海豚行街,睇下買咩俾就快生日既黎雞,
之後去打機啦,見到u記&龍哥...
去到新之城,玩左陣就要走lu,同佢搭巴士返青衣...
夜晚無睇魔剎,因為12:45先做... 我11點幾都超眼訓喇...

2 Comments:

  • 終於有得繼續睇"如果日日都係咁就好la"...
    呢個moment應該係我講呢句...如果日日都有得睇咁就好la....
    而...哦...o!

    By Anonymous 匿名, at 12:32 上午  

  • 果日有無 screw 到呀?

    By Anonymous 匿名, at 11:19 下午  

發佈留言

<< Home