【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/03/2005

有海豚真係好好呀!

今朝又同海豚一齊返學呀~~
返到去佢又要做週記喎,haha,教佢作d搞笑野~~
我就好多功課都未做... 唉... 唔做住喇...
要早會喎,好熱,果個張sir次次都講d無聊野,真係有d忍唔住想打佢!
中化要我短講,因為阿仲無返,講「以德報怨」...
死啦,唔識講野,好差,得2分... 瘀死人呀!
功課又未交,佢叫我留堂做番俾佢喎...
2堂apply maths,做數囉,有d唔識,計唔到個答案...
小息俾黃仁昌捉住傾計,無左個小息...
佢話無咩時間讀書,適應期完喇,睇黎開始要發力讀書喇!
拎本書俾海豚,佢又話唔使喇喎,
不過都要同佢講聲對唔住!因為小息無同佢過呀...
2堂physics,佢send左個sms黎呀,最衰我覆唔到佢啦...
計exercise果d,唔難既... 有d諗唔通...
英文堂,講番份卷,我加分加返去合格喇!
又叫我交功課,唉,我話放學先,佢都話ok既...
quiz,同阿迪夾埋,今次應該合格既,haha!
lunch,因為我要去禮堂綵排,要委屈海豚同個捱飯盒喇...
真係好唔好意思...最後係禮堂好似咩都無做過咁,我地2個只係傾計~~
pure maths,功課都仲未交,真係唔識呀,聽日先交lu...
入禮堂,社員大會,藍社好在都無出醜,都贏左1個回合...
上台抽獎,要我講野,都ok既,唔會甩咀...
放學,又要海豚等我... 俾個miss左去開會...
之後我仲要做埋中文份功課,海豚真係唔話得,又肯等埋我...
有佢呢個女朋友,真係無得頂呀!
做完搵唔到miss,就走lu,tmr先交啦...
送佢返青衣,跟住返屋企,頭越來越痛... 訓覺...
海豚打黎問我玩唔玩msn,我頭痛就話唔玩喇,
今日真係辛苦左佢喇... 希望佢無嬲我啦...

2 Comments:

  • 好耀目ge光,,
    就晒死lu,,

    By Anonymous 匿名, at 9:42 下午  

  • 我緊係冇嬲你啦..^^"咩我真係有咁好咩?我又唔覺喎,,,,==

    By Anonymous 匿名, at 6:48 下午  

發佈留言

<< Home