【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/01/2005

同海豚行街街~

嘩... 尋晚傾電話,由11點半傾到3點半先訓...
今朝俾樓下個升旗禮既聲音噪醒,9點幾咋...
同爺爺去飲茶,因為好耐無陪過佢喇~~ 去左金輪~~
食得幾飽,因為有蝦餃,haha~~
食完就出左葵芳啦,搵埋暴龍一齊行街,買左份野俾海豚,希望佢鍾意啦!
同暴龍去rave zone玩電腦,因為佢話想睇下海豚個樣,
我地用左好多辦法,最後係因為cookies既問題入唔到msn睇...
分道揚鑣後我就入左青衣接海豚喇~~ 同佢搭地鐵去荃灣~~
係新之城影貼紙相,諗左好耐都唔知擺咩pose好...
影得好差呀! 唔得呀,下次要再影過! 不過我都好開心呀~~
上左機鋪,搵唔到肥衍喎,見到perry、阿b,但係佢地認唔到我...
同海豚玩捉錯處,開頭好合拍,好好玩,不過之後勁難...
走,買野飲,跟住去左愉景新城,佢話肚餓,咪食m記囉~~
佢講左好多野俾我知呀,包括佢去旅行的經歷,正!
食完就行街街,入左美國冒險樂園尋回一些童年時的回憶,yeah~~
入左1間精間品,d野好靚,有d好cute既電話繩!
因為太靚,忍唔住就要買喇! 1人1條,好開心呀~~
周圍行,入左直銷中心,搞到我地好似新婚要買野佈置家居咁...
行完差唔多喇,同佢搭巴士返青衣,我好鍾意咁樣呀!
送完佢返去就go home lu...
夜晚踢波,去到都無人,得我地1隊,無波鬥,射左陣波就返屋企,
好似有d生「風難」,沖完涼,搽左d野就無乜事喇...
同海豚msn,開心死我喇,佢好鍾意份禮物呀~~
今晚又可以同佢傾電話喇~~ yeah~~

1 Comments:

  • 真係可悲...出TW都撞唔到你地...!

    By Anonymous 匿名, at 7:29 下午  

發佈留言

<< Home