【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/23/2005

同女仔鬥波~~

今日因為奧雲唔使番學,就上去佢屋企打winning喇~~
原來佢果隻winning係最近架喎,畫面同音效都靚d...
打左多幾舖,輸多贏少...輸親都係僅輸,贏就大炒~~
之後阿廖都話上黎,就叫佢買多兩個杯麵上黎,諗住當lunch啦,
點知佢買左上黎,奧雲屋企個工人又幫我地煮左麵喎...
咁無計啦,唯有多謝佢地,都煮得幾好食~~
之後先發現阿廖無帶波黎...咁咪陪佢一齊番屋企拎囉...
拎完就一齊去金貓樓下,等齊人就搭巴士向慈雲山進發~~
等緊人其間,就打俾黑柴問佢係邊,佢係m記入面,
但係佢同我地講係千色店行緊過黎...跟住奧雲&臭汗串左佢成日~
搭42C去到黃大仙,等埋嘉威就搭2F去到慈雲山~~
去到5點幾,換衫就同班女仔鬥波喇...
佢地對我地黎講真係唔係勁...但係女仔黎講都算唔錯喇~~
贏左佢地幾球,之後落雨,佢地都好好呀,都肯踢多陣先~~
佢地有個女仔同我條褲一樣,咁就俾佢地屈左我地係情侶...
跟住有隊波黎撩我地鬥波,我地就分隊,拉住d女仔一齊踢~~
效果都唔錯呀,有贏有輸咁啦,
不過我無落場果2場輸晒喎,我有踢果2場都贏...
踢完就一齊去KFC,買桶餐果陣個靚女售貨員問我地d雞辣唔辣,
臭汗話:少少丫唔該...(點少少呀...乜雞有得少少辣架咩?)
之後食完野阿廖俾人用個桶笠住個頭...佢又笠番奧雲...
食完又去搵m記換薯條同包食,順手「唱」散紙~~
其後發現有紅van搭番去喎,$10個,平過仲快過搭巴士~~
真係亡命小巴,8:39上車,20分鐘唔使就到大窩口mtr...

6 Comments:

  • 拿拿拿...你自己唔知點解走過黎同我講話條(富)一樣咋~中2人未講囉~冇咩人會知既~哈哈!!
    大家唔好同人講牙︿︿''

    By Anonymous 匿名, at 10:39 下午  

  • 佢地落雨都仲踢~唔怕走光真估唔到!!哈哈
    有個仲要著白色3添!!
    家俊仲講左d野記唔記得呢???

    By Anonymous 匿名, at 10:45 下午  

  • 唔好屈人喎
    你自己講GA情侶

    By Anonymous 匿名, at 11:27 下午  

  • 海狗你就唔arm la...
    之前仲話...
    ai...對你失望la我...
    失望...失去望你gei意慾...

    By Anonymous 匿名, at 12:02 上午  

  • 下...咁arm見到咋喎...
    講俾你地知,
    費事你發現之後係咁唱我...
    點知先下手為強的我,
    都係俾人係咁講...

    家俊同黑柴又真係好搞笑~~

    to ball:
    完全無諗過果未野呀...
    我仲一路踢一路諗住完美架!

    By Blogger 【海狗】, at 12:09 上午  

  • HI”
    我黎左啦^^

    By Anonymous 匿名, at 10:52 上午  

發佈留言

<< Home