【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/24/2005

wow~~ 好開心呀~~


 ↑我件波衫呀~~ 20號~~ 
  係咪好sharp呀?

今日12點先起身,梗係啦,尋日雨戰之後,都幾累架~~
食完大快活就玩電腦喇,上網啦,icq啦....
硬係唔想溫a.maths book3,因為好難呀!
之後拎d bio出黎,睇左幾課就算喇,心散呀,唔想溫...
今日無波踢,因為阿廖番左大陸,其他人又番緊學...
打機喇,打左幾舖都無打喇,連打機都心散喎...
今晚好開心呀~~卒之俾我搵到喇~~皇天不負有心人呀~~
聽日要去果個「難忘星期五-綜合音樂會」,唔知會有幾難忘呢?
仲有亞斯理同人地鬥波,希望可以贏到啦~~

3 Comments:

  • 開心曬la~
    完美...ok la~
    今個復活節見到海狗復活?!
    開心到復活!~
    我要春卷~

    By Anonymous 匿名, at 10:52 下午  

  • 春卷要番學先有呀~等下啦~
    真係完美喇~~
    (殊~低調d...我無復活呀,
    我唔係復活蛋!都唔係復活兔!)
    真係想同佢講:you are my 
    only one!

    By Blogger 【海狗】, at 12:16 上午  

  • 佢更係yr only one la...
    多一個完美...你點攪?
    你唔係復活蛋都唔係復活兔....
    咁...唔通你係..............
    海狗 ?!

    By Anonymous 匿名, at 12:46 上午  

發佈留言

<< Home