【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/25/2005

難忘星期五...

今朝起身,就打俾阿阮問鬥波的事,
原來取消左,好彩有問阿畢拎電話,同埋有打去問咋...
之後食早餐就去荃灣mtr恒生銀行(約埋等的地方),
去到一個熟人都見唔到喎...行左去A出口睇,見到都果班果d,
佢地話見唔到暴龍,就行番去恒生銀行喇....
等左陣就見到桂鋒,之後林新華、阿叉...之後暴龍到~~
等多陣就搭60M去屯門大會堂喇~~
嘩!原來今次活動的號召力都幾大,好多人去呀,都幾千人架~~
單計我地學校form 5都有六、七十人去~~
去到買完水就排隊,入場之後坐得幾後...
開場就有詩班帶唱,d人都好投入,我都有跟住唱~~
但我個人覺得d詞同d曲唔夾,個調唔配合...
之後有畫劇,當然好「行」啦,又係車禍後失憶,祈禱希望神保祐咁...
到祈禱,再有個捐獻的環節,我捐左好少$$咋...但有心就算喇...
跟住有幾個講師講話,包括德荃堂的牧師,上葵的蔡崇機校長...
其中佢地講d人生哲理,好有道理,但就好似唔信神做到既...
有個講師講得好生鬼,之後又好激奮,講到好似唔信神就唔arm咁...
最後叫相信神的存在的人起立,決志跟隨主的上台...
我只係企起身,無上台,因為覺得有心就得...
5點鐘就散喇,都算幾難忘既...因為第一次參與呢d活動...
同桂鋒搭巴士番荃灣,一齊行,途中傾左好多升學的問題...

4 Comments:

  • 哈哈~去完呢個音樂會有咩感覺呀?會唔會悶親你呀?咁如果下次叫你你會唔會去呢?

    坐得幾後...梗係啦, 有d人一黎到就企左係度, 又唔排隊喎...我都好想比你地打尖ga, 驚你地坐得太後冇咁好feel, 同埋可以同多d識ge人坐(即係決志時拉你出去), 不過呢d野唔到我話事, 我地入面都勁迫, 如果你地迫埋入黎就搞笑啦~

    你欠我野喎~

    By Anonymous 匿名, at 7:09 下午  

  • 去下都無所謂既~~
    我都係因為唔想溫書先去架咋...
    都幾好睇丫~~
    但我都係唔係咁信神...
    雖然之後受小學影響,信信地,
    但大個之後覺得只係信念,
    覺得身邊有個肯聆聽自己的人,
    神是不存在的,只是自己幻想出來,
    所以直到現在還是不大相信...
    可能遲下會信啦,將來的事說不定。

    我都知既,咁多人排左隊,
    尖隊入去唔係幾好意思,
    所以我地咪自己去排lor~~
    點知坐到幾後下,氣氛無咁好...

    又春卷?我好似只係爭波波咋喎,
    幾時有爭你呀??

    By Blogger 【海狗】, at 7:34 下午  

  • 咁你都知佢講緊春卷?!
    魚子你咪咁la...都話左我請你食lok...
    你明我意思ga la魚子...
    呢d野...我請你得la~
    (ha...其他人實諗其他野...包括海狗!)
    佢知你連勝三科...MC...各一分ga...咪當佢流...
    (呢排成日講:咪當我/佢流)

    神...唔信...
    點解唔信...唔好問我...無解...
    唔鍾意信就唔信...
    雖然有人話我而家未體會到d野...先唔信..
    不過...體會到就要信?
    真係一個問號...

    By Anonymous 匿名, at 10:35 下午  

  • 哦...波波,你鬼馬喇~~

    叫我請你,你轉拎我請你果舊請魚子?
    慷他人之慨...

    By Blogger 【海狗】, at 3:56 下午  

發佈留言

<< Home