【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/26/2005

繼續番溫書!! 會考要有22分!!

尋晚又因為一d事,訓唔著,好似失眠咁喎....
12點先肯起身,都唔係好精神,跟住行落惠康買野番屋企煮,
快熟牌通心粉,爽滑彈牙(只係廣告話架咋),一d都唔覺...
跟住就上左陣網,2點就開始番溫書,bio book 1,
係呀,仲係book 1咋...你話我呢幾日幾咁懶呢...
4點鐘落去踢波,諗住落去郁下,因為幾日無運動...
去到5人場,有好多人,其中有d係「飛仔」黎既...
去到無理由唔踢架...照跟隊鬥波lor...
我地都幾勁呀,贏左好多場,d飛仔輸幾場波好似唔順咁,
又話跟多隊,入我地波又大大聲咁,卒之咪又係輸...
之後阿駒同阿發又黎左,跟多隊,反而輸左幾次...
最後6點幾,我地輸左,我就走喇,因為只係想玩下,
輕鬆下,唔想出太多力,而且想用d時間溫多d書!!
食完飯就順手睇埋「殘酷一叮」,今集無聊又唔好笑...
梗係溫bio la~~ 黎緊3日要完全溫晒!!
就算唔去踢波都要溫晒佢! 會考目標22分!(好似定得太高,但會盡力)

6 Comments:

  • 唔難gei...有心唔怕難ga ma...
    你明我講完....野ga la...
    22分...你maths同a.maths無A都有B la...
    加油!
    你22分...咁我23分!高你一分!
    唔係wor...要每科高一分就要28分!(咁難?!)

    By Anonymous 匿名, at 12:34 上午  

  • 真係好難架!!
    我當科科都拎到C,咁best
    six就會有18分~~
    再當我maths有A,
    a.maths有B,先得21分,
    況且中、英都好難有C...
    睇黎要physics再高d先得!

    By Blogger 【海狗】, at 4:57 下午  

  • 成廿幾分...我就諗來諗去都計唔到自己可以有2字頭啦~
    chem又死左, phy.又麻麻地, eng.拎到C係難到爆, 中文作文實拖低中文個grade...
    最慘係我呢排都冇溫過書, 唔想溫, 唔似得你地咁勤力, 死梗啦, 留唔返o係李中啦~

    By Anonymous 匿名, at 6:43 下午  

  • 唔好意思, 唔記得留名, 之前o個個係我呢ga~

    By Anonymous 匿名, at 6:44 下午  

  • 你地想點r!
    咁我點算先~
    我仲差過魚子你wor
    中文作文我直頭係Gp 1 element咁(唔stable)
    我maths...又係咁
    a.maths又唔係好得去邊
    phy chem bio...直線下滑
    英文...D ja...衰paper 2...
    computer.......無望...

    By Anonymous 匿名, at 9:29 下午  

  • 你都覺22分難呢...
    我都唔知掂算好...
    估計:發盡力=20分...
    睇黎要靠d幸運先有計喇...

    By Blogger 【海狗】, at 3:57 下午  

發佈留言

<< Home