【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/28/2005

無鬥波都好累呀....


 ↑最愛球星:飛機仔【蒙迪拿】 (而家又傷左...)

今朝起身果陣plan左個時間表:
起身 → 早餐 → 打機 → 踢波 → 晚飯 → 溫書
早餐完番到home,阿聰icq叫我去網吧,橫掂plan左,去!
去到又係打CS,好似勁左,因為at home有打過~~
3點幾走人,番屋企換衫,4點落到球場,5人場同7人場都無人黎,
搞錯呀!仲諗住今日係假期會有人黎鬥波tim...
連我地都只係得4個人:我,阿聰,臭汗,阿叔...(奧雲甩底)
一直射波射到5點幾都無人黎,阿叔都話走lu,我地去買野飲,
買完臭汗都走埋,我同阿聰番7人場繼續射波,輪流射波,輪流打龍,
可能因為我無食lunch,射幾腳波都腳軟喎,射到6:45走喇。
今晚要全力溫晒bio book 2,唔係真係幾難22分喇...
「當你」歌詞:好想對你說 卻害怕都說錯 好喜歡你 知不知道?

0 Comments:

發佈留言

<< Home