【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/14/2005

最後2日上課日...



今日都好,大部分的人都番左黎,得2、3個無番咋~~
早會,最後一次聽校長講早會,係囉,最後一次都講鬼咁耐,
長氣到死,內容又唔多關我地事喎... 真係丫...
2堂physics,派左84、85年mc俾我地做,
求其做啦,arm左幾多下,係未溫果d唔多識囉...
bio,講d工作紙既答案,之前都派左答案啦,仲要講,悶...
打左鐘佢都唔理,照講,搞到個小息得番5分鐘...
我仲要未食早餐,落去食野要狼吞虎嚥咁食...
2堂maths,叫我地做數(自由活動!?),
個個都傾計、影相,當然我都係啦,無做過數,因為識晒咁滯...
chem,無聊,派工作紙,成堂無講過野咁...
但話晒係last一堂chem,俾下面啦,聽左d,又繼續影...
lunch又去「利口坊」,食野果陣隔離檯有人成碟飯掉落地...
又有一檯人大大聲問IQ題:有2隻貓,一白一黑,白貓掉左落水,
黑貓救番佢上黎,咁白貓第一時間會同黑貓講d咩呢?
果個人話諗下就知,好低能架,阿迪估左個好搞笑的答案:喵...
到我地走果陣果個人都無開估...(可能係我地聽唔到啦)
2堂eng,仲係做listening,無計,焗住做...
2堂中文,講「會議紀錄」,好似唔容易,要背左個格式佢!!
放學喇,係咁捉人/俾人捉去影相,之後突然想踢波,約人去5人場,
去到有2個細路,我地有6個,拉埋佢地鬥波,佢地係全完d小六學生,
有個肥仔好「狼」,阿廖慫恿之下就係咁「辣」人腳,我都中左招...
另人個踢法同飛機仔差唔多,踢到跳hip hop咁...
之後我地用波係咁射「忍者龜」,佢撲波撲到好搞笑~~
跟住馬騮搶球,玩完去買野飲,再落7人場...
一心諗住今日鬥下波,踢埋今日就會考完先再踢波啦,
點知無人黎鬥波... 踢下波,玩下就算喇,
其間阿廖學佢同學,玩「獎門人」果d作詩,講得好搞笑~~
金忠輝,金忠輝,中學讀晨輝~~ 梁嘉威,梁嘉威,威過龍咁威~~
陳家俊,陳家俊,全完最英俊~~ 李潤培,李潤培,叫雞無錢賠~~
曾穎豪,曾穎豪,日日食生蠔,生到一身毛~~
許錦富,許錦富,屙屎唔除褲,賴尿唔換褲~~
廖嘉偉,廖嘉偉,大蝦細,俾屎餵,搞到一身蟻~~
仲有好多,唔講喇~~ 總之好鬼搞笑~~
聽日last day喇,仲未覺得依依不捨,可能聽日先會好感觸啦!

0 Comments:

發佈留言

<< Home