【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/15/2005

last day... 真正的「難忘星期五」

朝早起身,心情沉重,今日係最後一日,唔想時間過得咁快呀...
走番學校,一路行一路諗,仲會唔會有再著住呢套校服的一日?
番到學校,無早會呀,因為落微雨...
番到課室,已經有好多人係度,個個拎晒相機出黎係咁影,
阿sir黎左,捉住阿sir黎影相...無人想再上堂喇...
個個係咁傾計,時間得番一日,但就好像有說不完的話...
2堂maths眨下眼就過,太快了...
英文堂,miss O 話過下堂有得玩,
但係呢堂要做listening,做做下又完左一堂喇...
小息,最後一次食小食部的野,$5買左蘿蔔糕,食完又打鐘...
時間過得好快,好似唔俾人係學校留耐d咁...
又係英文堂,玩,太開心喇,雖然d game係舊d,
但係同d同學玩,己經無乜好埋怨喇...
玩完,miss O 祝福我地會考成功,又派金莎俾我地食,
雖然得一粒,但係心意就好大份!! 

macy已經忍唔住喇,喊左出黎,原來佢都好感性呀...
我上電腦堂,最後一次,阿sir乜都唔使我地做,
俾我地自由活動,仲同我地影相、傾計,都係咁,
祝福我地電腦成績好d~~ 好唔捨得個電腦室呀...
上番去,中文,熄晒燈,簡sir準備左三首離別的歌俾我地,
譚詠麟-朋友  關正傑-相對無言  陳百強-喝采
我地一路跟住歌詞唱,一路諗番起昔日美好的回憶,
呢個時候,macy,阿朱,卓霖佢地已經喊晒...
唔敢想像離別的時候場面會幾咁傷感...
簡sir贈言左俾我地每一個同學,我果句係出自居里夫人的:
我們應該不虛度一生,應該能夠說:「我已經做了我能做的事。」
意思係叫我盡最大努力去度過呢個美滿的人生,唔好再hea,
簡sir,我應承你,終有一日我會能夠講出呢句說話的!!

走之前簡sir都係派食野,一人一塊朱古力~~
lunch,選擇左去西村,我又係食雞脾同魚蛋,係好食d既...
食完,因為再無機會,決定全部一人傻仔一次,打機~~
真係有人笑架,我地唔理,照打,$1可以換到快樂的時光,
咩都抵晒啦~~ 肥燊仲拎$1去夾公仔,一夾就夾到,勁呀!!
我地跑番學校,因為「快樂不知時日過」,原來就快遲到...
physics堂,又係唔上架喇,個個再次狂影相,
黎sir都同我地玩埋一份,擺「甫士」先影~~
又打鐘喇,又係maths,梁sir又黎多次,今次真係唔理我地做乜~
我見人地個個都叫人係件學服度簽名,我咁arm有帶PE衫,
就叫人簽係件PE衫度,d人個個都好熱衷,仲好俾心機咁簽到好靚~~
差唔多落堂果陣,全班向梁sir致謝,圍繞住三樣野:
1. 梁sir最鍾意講既係冷笑
2. 梁sir教得我地最多既係人生哲理
3. 梁sir最鍾意既的我地5E

最後2堂係bio,mrs yip要我地堂上做工作紙...
我無理佢,係度寫紀念冊,好多張~~
都有喜訊既,bio要補課... 算俾多個機會我地再聚...
2堂又好快過... 放學喇... 叫左mrs yip同影相,

又叫埋隔籬班的人係我件衫簽名,簽完就番班房,有活動...
玩遊戲,好開心~~ 一齊唱歌,好感動~~
之後大部分人都喊晒,包括我...
有個環節係每個人輪流講幾句兩年來有乜感想,講到個個喊晒...
之後又傾多幾句,總之依依不捨啦,
到8點幾都唔想走,個個都好唔情願咁走...
走之前同d同學唱埋校歌先走!!
最後係同廿幾個同學一齊去酒樓食晚飯...

同魚子坐,完全估唔到的係華朗原來係果度做架喎...
同佢傾左2句,佢arm arm做咋,$6500一個月...
叫左個千幾蚊的全包宴,都唔錯既... 但係每人要出$70
好多人都唔夠$,荷蘭豆好好人,話出住先,佢帶左成千蚊...
食完,都係好唔捨得!!
「天下無不散之筵席」,同波波、amy搭巴士番屋企...
再見了,順德聯誼總會李兆基中學!!
S.T.F.A. Lee Shau Kee College
真正的難忘星期五!! 2005年4月15日,我一定唔會忘記呢日!!

2 Comments:

發佈留言

<< Home