【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/25/2005

溫書!!

無乜特別事,又係食完早餐之後打左少少機先溫書~~
開住部電腦成日,唔係掛住上網or玩icq,
係用黎做c program~~
睇番阿sir講果d past paper的題目,
之後試做,做落就上番手,唔係太難,
6點做好多題,應該無錯喇~~ 掂呀~~
食完晚飯去m記,因為約左暴龍溫書,一齊鑽研maths~~
去到見到阿昌,原來暴龍「靈修」緊喎...
我自己帶左電腦書落去,咁咪睇住先囉~~
仲有2課就溫晒喇~~ haha~~ 聽日返學校一齊溫埋佢~~
之後暴龍「靈修」完就一齊睇下d難的maths題~~
我地解左好多難題,好野~~ 會考無難度呀~~ haha~~
扭計都路過,佢溫左陣中文就走lu~~
溫到差唔多10點半就go home lu...

楊杰妮 Jenny Yang - 不公平(鬥魚主題曲)

歌詞:  走了那麼遠 發現你不在身邊 獨自走過了什麼 自己都不了解
     未來的藍圖應該有你 不該只剩嘆息 只是偶爾 淚流不停

   * 堅強的理由 只是自己騙自己 你眼中的恐懼 說什麼都多餘
     付出的一切值不值得 永遠不會有答案 只有天知道我有多麼愛你

   @ 一顆心屬於一個人 在愛情裡什麼算公平
     愛的深 也傷的深 是不是催眠了自己
     一顆心屬於我自己 愛情裡找不到公平
     而當你 最後選擇了逃避 我學會不公平

     repeat * @ @

     本來就不公平

0 Comments:

發佈留言

<< Home