【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/16/2005

好灰呀...

唉...無乜mood...
一早起身,立即icq online,因為想同d同學聯絡下...
人地「心繫家國」,我就「心繫母校」...
好擔心唔知點去過日子呀...
好似d歌詞講既咁:前路茫茫,不知何去何從...
睇黎,應付埋個公開試,我就等於一個「無業遊民」喇...
今日唔去踢波,想溫下書,既然以前已經無努力讀書,
而家要把握時間去溫習,免得將來後悔...
4點陪暴龍去睇手機,雖然佢拉攏我再番教會,
但係主意已決,溫書緊要,之後d人又打黎叫我踢波,
雖然好吸引,但為了不再讓自己後悔..........

4 Comments:

  • 點解15號d相除左兩個r sir之外全部都係女仔gei?!
    (搗亂中:D)

    By Anonymous 匿名, at 4:47 下午  

  • 係囉
    點解呢???

    By Anonymous 匿名, at 11:19 下午  

  • 喂,我係男仔黎架喎...

    By Blogger 【海狗】, at 11:20 下午  

  • 第二個我估到係邊個...
    咁又係...比我都會post d同女影的相
    但我無咩同女仔影相la果日(心情差)

    By Anonymous 匿名, at 1:03 上午  

發佈留言

<< Home