【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/20/2005

落舖頭幫手...

今日做過d乜呢?? 唔係好記得喇...
對了,食完早餐之後落舖頭幫手...
去到乜都唔識,得個企字...
又係幫手賣下煎釀三寶囉...
走果陣要捧埋一大箱野番屋企,好彩唔重,但係好大箱...
成身油煙味,好臭呀... 一番到屋企就沖涼!!
之後打機,再同爺爺落街買野煮晚餐~~
夜晚溫左少少書,練舞:派對動物!!
我扮miki呀~~ 哈哈~~
我覺得如果成功會一齊去參加「殘酷一叮」,
橫掂都唔怕瘀,又有錢收既~~
但係...聽日先算啦~~

5 Comments:

  • 我就唔信你會去啦!!!!
    去比我睇呀~

    By Anonymous 匿名, at 10:21 下午  

  • 咁真係去左上便果位點先?
    海狗去比我地睇jey :)

    By Anonymous 匿名, at 10:36 下午  

  • 我咁講都係想佢想姐~

    By Anonymous 匿名, at 10:49 下午  

  • 等聽日睇下效果先啦~~
    問問大家的意見先會再決定!!
    有2個可能性會令我地參加:
    1. 我地跳得好專業,跳到好似
       真正既dancer咁...
    2. 我地跳到好搞笑!!

    By Blogger 【海狗】, at 11:00 下午  

  • 聽日...無心情理你地wor
    你地跳la...我唔拍movie ga la...無DV拍黎都好無引...

    By Anonymous 匿名, at 11:28 下午  

發佈留言

<< Home