【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/22/2005

返學校溫書~~

約左阿聰返學校溫書,因為放學會有社際足球睇~~
12點幾行返去,又曬又熱...
返到去見唔到阿聰,見到林新華&椰汁糕,跟佢地上5C溫,
溫溫下有d 5D的人入黎話要補課,轉去5A,
阿聰返左黎~~ 一齊溫~~ 我溫電腦,佢溫中文...
溫溫下果個好乞人憎的校工又入黎話要去1樓度溫...
真係好乞人憎,好想一齊打佢一鑊,橫掂都唔返李中架喇...
去到1樓繼續溫,電腦頭幾課唔明果d都問晒新華,識晒~~
4點一齊去睇社際,見到屎忽窿、肥鵬、郭禮生果d~~
今年d人好屎,得1、2個識踢波...
入埋d波符符碌碌咁,無球靚波,一d都唔悅目...
之後我地係場邊一路猜波一路睇,
黃子健出場都無乜踢過波就係禁區手球...
總之今年無乜好睇啦... 真係戥李中足球前途擔心...
好彩仲有幾個C grade幾好波,幾扭得~~
比賽完我地係個場射波,因為著住校服,射到鞋又爛、襪又穿...
6點半走人~~ 仲有5日就電腦會考... 一定要溫到好熟呀!!

p.s. 唔好再亂食/亂飲人地請的野!!  原因:
     http://www.suncat2000.com/050325/05032511.htm

9 Comments:

  • 咁會係貪心之過...
    總知..小心為上!!!
    computer...三日內爆...

    By Anonymous 匿名, at 12:18 上午  

  • 唔明...三日內開始狂溫??

    係咪唔想再食我請既野呢??

    By Blogger 【海狗】, at 1:54 上午  

  • 唔怪得之我食完海狗請ge野食之後唔係好記得d野啦~完全唔知發生左d咩事...原來係咁~
    但係我仍然好鍾意食海狗請ge野喎~

    By Anonymous 匿名, at 11:08 上午  

  • 唔係三日內爆...唔通一日爆咩
    嘩~
    主人被人迷....:cry:
    迷完再迷-.-
    落左藥定la...食到停唔到口
    我又要食....

    By Anonymous 匿名, at 12:46 下午  

  • to主人
    我地返學校溫,你話返學校溫咪得lor..可以唔明去問r sir(唔得就無計...)
    我地無蝦你r...我地海鮮你ja

    By Anonymous 匿名, at 12:54 下午  

  • To:魚子
    快d去驗身la~~
    同埋唔好再食我請既野喇!!

    By Blogger 【海狗】, at 1:02 下午  

  • 驗身?
    驗下有無過多化學濟r?

    By Anonymous 匿名, at 8:09 下午  

  • 驗身??做咩好似講到驗孕咁ge......

    我會繼續叫你請我食野ga la, 尤其是你間鋪d野, 我好想試下你d牛雜呀~ 不如搵日你帶返黎請我地食啦~或者我得閒會搵日黎你鋪頭試下ge, 不過我唔識去呢><

    By Anonymous 匿名, at 12:35 下午  

  • 跟本果個post左出黎gei文章同果d有關...
    所以佢講驗身係好正常gei
    去到驗孕都係正常gei(根據文章來原的話)
    況且...大概原意都係呢樣ga la海狗....
    唔識路...咪等呢到一隻+一個TWH人帶路lor
    (不過你搵到我地果陣都應該識搵ga la...同主恩會差唔遠...)

    By Anonymous 匿名, at 1:56 下午  

發佈留言

<< Home