【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/21/2005

補bio...

happy birthday to afraid&潤潤~~

突然要早起身,有d唔慣,無乜精神... 返學校補bio
出門口果陣仲諗住帶齊晒d野啦:mp3/相機....
行到半路先記得有d買左我$40的朱古力未拎...
haha~ 當俾個藉口自己,等我自己食晒佢先~~
sorry呀~~ 魚子、何淑瑩、macy...
都唔知補乜... 唔返仲好...
只係做past paper mc...
有一段時間係訓覺,因為真係訓得唔夠...
我個人一唔夠訓就無晒精神,直頭野都唔想講...
做完都arm左唔少,懶理lu...
12點放,諗住一齊跳「派對動物」啦,
點知拉登話太難,唔識跳,無練到喎...
搞錯呀,我練得咁辛苦... 
仲諗住有得參加「殘酷一叮」tim...
之後去「利口坊」食lunch,食完go home...
打左成個下午機lu...
爺爺拎左d西餅返黎食,正呀!!
今晚要狂溫physics,過2日要溫返電腦,
仲有1個星期就開始會考喇... 要比心機!!

p.s. 羅馬又輸波,0:2呀,仲要係輸俾榜尾的錫耶納...
     好想蒙迪拿走人呀,之後我去捧過第二隊架,
     點知佢arm arm宣佈蒙迪拿續新約到2010年...
     係你就生性d贏番幾場啦,搞到蒙迪拿好似幾努力都無用咁...

p.s.2. 搞左成晚,問埋肥燊,終於都整到背景音樂!! 聽下啦~~

JS - 殺破狼

歌詞:  沉睡了千年的身體 從腐枝枯葉裡甦醒
     是夜鶯淒涼的歎息 解開咒語
     遺忘的劍被誰封印 追隨著簫聲和馬蹄 找到你
     最光榮的犧牲 是武士的宿命 揮刀的瞬間心卻在哭泣

   * 生 是為了證明 愛 存在的痕跡
     火 燃燒後更偉大的生命
     殺 是為了歌頌 破滅前的壯麗
     夜 是狼深邃眼睛 孤獨等待黎明

     看不見未來和過去 分不清生死的差異
     不帶走喜悅或遺憾 離開這裡
     破曉和月牙在交替 我穿越過幾個世紀 只為你
     櫻花瓣在飄零 這悲涼的風景 長袖揮不去一生刀光劍影

     repeat *

     我 是否已經注定 這流離的宿命
     我殘破的羽翼 直到你 是你讓我找回自己

     repeat *

9 Comments:

  • 你對唔住主人
    對唔住ca同macy
    你做左負心漢/負心海狗
    你對得佢地住la~~
    (我又無得食...)

    By Anonymous 匿名, at 5:53 下午  

  • 係呀,仲就黎做夾心tim喇...

    By Blogger 【海狗】, at 6:38 下午  

  • 夾心...你做咩夾就個心佢...
    夾心餅無三文治咁好食...

    By Anonymous 匿名, at 6:57 下午  

  • 正呀~ 首歌
    個網都~ 正呀
    正過xanga~
    早D介紹俾我丫ma!!

    By Anonymous 匿名, at 12:55 上午  

  • haha~~ thanks~~
    唔該晒你俾d code我!!
    下次一定第一時間話你知~~

    By Blogger 【海狗】, at 12:58 上午  

  • 你都知對唔住我地呢~
    海狗...唔准偷食呀~繼續留係個雪櫃先啦~
    朱古力........等我呀!

    By Anonymous 匿名, at 7:21 下午  

  • 咁請問幾時食呢??
    約我返學校溫書丫,
    到時我帶返去~~

    By Blogger 【海狗】, at 8:09 下午  

  • master~好主意wor呢樣野
    咁咪可以face to face講解lor~~
    我又要食!~

    By Anonymous 匿名, at 8:58 下午  

  • 但係我應該唔可以出黎溫書喎~
    咁你地即係擺明"蝦"我者...

    By Anonymous 匿名, at 10:55 上午  

發佈留言

<< Home