【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/17/2005

會考前最後一次踢波...

無聊中...今日有d心情想去溫書啦,
一拎起本computer書,電話響喎...
阿媽打黎叫我去舖頭幫手... 咪去幫囉...
去到乜都唔識... 唉,幫手買煎釀三寶啦~~
企左1個鐘唔夠,分別見到奧雲、臭汗、舊同學....
嘩... 原來係果度捕人好易架咋,
下次邊個得罪我,一定要兜路行呀!!唔係佢就知~~
3點9走喇,問阿媽拎$20買鞋,踢波~~
上左5人場,贏晒~~ 5點半第一次輸就轉戰7人場,
順手去阿波羅,一齊夾錢買左紅豆雪條食,唔錯~~
去到見到隊細路有個可口可樂波,好似之前我地俾人偷左果個,
就問佢地,佢地話係青衣執既... 我地算數喇...
有2隊,跟隊,win 2場先,小肥入晒2球~~
之後輸番3場... 有球仲要係我回傳俾龍門(臭汗),
佢企得好出,追唔番我個回傳波... 近柱死位溜入...
之後再踢,努力左,贏晒幾場,我都有入波,笠死人地個龍~~
last一場我打龍,勁左,救左幾球波~~
家俊終於入番個波,都幾靚,勁射網頂~~
番到屋企又唔想溫書喇...
今晚一定要溫左d computer先訓!!
今日之後會係會考完先再踢番波...

p.s. 近幾日的相片已放到相簿中,大家可隨時觀看~~
http://www.fotop.net/tim24

0 Comments:

發佈留言

<< Home