【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/26/2005

又返學校溫書...

有乜好講呢?? 返左學校溫書囉....
lunch先返,因為懶得早起身...
溫電腦,得番2日,好驚呀!! 心理壓力越來越大了...
像是喘不過氣,溫極也溫不入腦,好怕會考果陣失手呀,
今次仲要係入林護度考...
溫左d電腦,就做下program,順手教下人地maths,
有幾題真係幾難,難到連自己都唔識答...
又同u記一路溫一路吹水,佢自號「R鐘王」...
「R鐘」同打發時間/消磨時間差唔多,
聽日返去再溫一d,後日就出戰喇... 要盡力奪C!!

今晚有mandy睇呀!! haha~ 正呀!!

3 Comments:

  • C ja?
    B la...
    高過我丫...
    我要食野...

    By Anonymous 匿名, at 10:38 下午  

  • 難d啦...
    core廢到咁,
    「魚生粥,僅僅熟」...
    program雖然勁,
    但係只計20%...
    點拉都拉得唔夠高...
    自己知自己事啦...

    By Blogger 【海狗】, at 10:48 下午  

  • 寸嘴program勁r...
    我就真係魚生到你丫
    (魚生?同魚子有無關係ga?主人!~)
    program我要上埋黎先...上埋黎我就好好多ga la =o=

    By Anonymous 匿名, at 2:16 上午  

發佈留言

<< Home