【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/27/2005

狂衝電腦!!

今日又係返學校溫書,last一日溫電腦喇...
9點返到去,同阿聰一齊溫,溫左唔少...
10點鐘就肚餓,2個都未食早餐,一齊去葵芳食啦,
出校門果陣個校工以為我地逃學呀... haha~~
諗住去食m記,因為魚柳包買一送一,但係原來11點後先有...
去左kfc食,早餐塊雞扒細到丫...
返到學校就繼續溫,之後用電腦上陣網,
睇下d past paper咁,有d唔係好熟...
12點幾果陣,家和&美女叫我地去食lunch,
雖然我地唔餓,但都陪佢地出去,介紹佢地去「利口坊」,
家和叫西餐食,又係有雞扒,大塊過kfc果塊2、3倍...
我同阿聰都唔餓,所以學d女仔,叫左一個飯兩份食,
食完返到學校入hall,有science fair,
去到唔係人地介紹展板內容俾我地聽,好似係我地教番人地咁...
mrs yip教bio架,但係佢好留心聽人講解,可能係扮野...
睇完肥燊又返左去,叫佢教我地,又順手吹下水咁...
總之仲係識d唔識d咁,聽日都係望天打卦架喇...
希望學冼sir話齋:會考成功啦!!

1 Comments:

  • .o.!逃學!
    一定超攪野la果場景...
    果陣仲訓緊覺(今朝睇完AC vs PSV)
    computer...讀到無心機的....
    聽日...computer...殺
    3小時!

    By Anonymous 匿名, at 11:20 下午  

發佈留言

<< Home