【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/21/2005

踢波、去阿廖home打機

明仔叫我踢波,約定10點雞場,
我9點半同家俊一齊行去,去到一個人都無...
射陣波先,點知射幾下就射左入草叢,搵左好耐...
家俊仲搵到部主機,諗住賣俾d收買佬,
過多陣阿廖到,之後家寶&阿聰都黎埋,只係唔見明仔...
有個收買佬走埋黎,話部主機係佢既,咁就搬左去...
之後盛恩果d book左場練波,
諗住join埋佢地啦,個阿sir話鬥波先一齊玩...
等左陣就悶喇,幾個人射下波咁啦,
點知阿聰大腳踢左個波上屋頂...
佢唔肯執,可能唔知點執啦,
之後我同佢一齊爬過去執,都執得番,但係爬到隻手勁痛...
盛恩果d鬥波,又話自己夠人,唔同我地鬥喎...
12點,佢地散band,都唔見明仔...
我地落左去下面個5人場度...
有班陳兆民細路,跟隊,都唔勁既,
我地無乜心機踢,是但贏幾球就亂踢...
佢地有個發脾氣,係度喊,都唔知做乜,
個樣好唔忿氣咁,好似想打佢d fd,有次爭d開片...
踢多陣就走,我同阿聰、家寶去葵芳食lunch,
因為諗住留d$$打機,就食撈麵果d,
有間花店個女人好似做錯事,想個老板娘俾次機會佢,但係佢唔俾,
就跪左係地下喊,之後有個交通警黎左...
去到網吧,見到黃子明果d,爆晒棚,無位...
另一間又要俾入會費,經商議之後決定去阿廖屋企打機~~
去到就睇左陣香港波精華,都唔係太好睇,晨曦奪標~~
之後就打winning,輸流玩,家寶、阿聰打先,
我就玩左陣電腦(悶到要玩落樓梯...),
家俊之後又上埋黎,一齊玩winning,都幾正~~
家俊好似咩都唔識咁,係咁鏟人,個個球員都拎黃牌咁滯...
佢仲要好似咩都未見過咁,係咁搞阿廖屋企d野,好搞笑~~
打到5點返大窩口,阿廖見無野做就一齊去5人場look look~~
小肥佢地同d細路玩緊,我地3個又跟隊,踢左一陣咁啦~~
有個細路左腳既,俾我地叫做大窩口新星「雲佩斯」,
佢都幾ok,睇黎第日會勁過我! 睇黎我都要進步下先得...
之後去阿波羅買野飲就go home...
夜晚無波睇呀,阿仙奴vs曼聯,連出面d餐廳都無直播...
搞左成晚,電腦度都睇到d,但係好lag,就唔睇喇...

1 Comments:

  • 你係邊間網吧見到黃子明呀??

    By Anonymous 匿名, at 6:30 下午  

發佈留言

<< Home