【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/02/2005

去camp第2日~~

今朝6點半起身,諗住可以少d人同我爭機打,
果然,得6個人起到身,我地輪流打winning,正!!
打到8點半食早餐,炒米粉+白粥,夾埋食真係好正!!
玩team game,要過9關,
有掌上壓、剔波、插花、接網球、自轉十圈、吹氣球、射波等等,
我地輸左,可能因為淑ling吹氣球吹得慢啦...
都有打機,都係有好多人爭,唉,打2鋪就算...
食lunch,有京都骨呀,正死了!!
去玩刺激game喇!! 空中飛人&high V!!
我揀左做空中飛人!! 係半空跳去捉實枝杆~
我係成功左架!! haha~ 可能個距離調校得太近啦...
半天吊果陣,男仔會俾安全帶勒住下面架...
玩完之後全班要去挑戰難度,好似《學警雄心》咁爬上4米高既牆...
本來無頭緒,係咁試都係一個都爬唔到,
阿sir教路之後就2個最高的合力,stanley推哪吒上去,
哪吒自己用手向上拉,幾經辛苦卒之上到,全班都超開心!
慢慢咁,幾個人做底,d人就踩上去,上面的人就幫手拉人上去,
一個個咁上到去,最後全部都上到去呀!!
impossible is nothing!!
梁sir、簡sir & miss O 入左黎睇我地呀!!
傾左陣計,一齊食晚飯,都好多謝佢地以前的教導!!
之後就有個短聚,幾個老師講下野,都係想我地唔好忘記呢份友誼~~
老師們走左之後又玩team game,係環繞個營搵牌仔,
我地組去搵第1個牌仔果陣出事呀...
我、子彈 & patrick都俾蜜蜂針到... 好痛呀!!
個牌附近可能有蜂巢,但係都俾我睇左個圖案先走...
好彩唔係d好毒既蜜蜂咋... 搽左d藥就繼續去搵其他牌仔~~
好多都係由我睇到,勁開心,覺得自己好叻仔呀~ haha~~
最後有2個超難搵,其中一個俾荷蘭豆細心分析之後搵到,勁!!
仲有一個係最難,4組都無人搵到呀... 佢仲要係唔開估喎...
我地組拎左第1,搵到20個牌~~ yeah~~
11點幾返房等沖涼,已經等到差唔多1點,中途鋤左陣dee,
又食左d杯麵、薯片咁,係床訓係度等,之後無啦啦訓著左喎...

6 Comments:

  • 嘩, 你咁早起身ge, 我遲你成粒鐘起喎~
    有d人覺得d粥好淡, 但係我就覺得好好食啦~淡得黎又有一種粥ge味, 哈哈, 我都唔知點形容好, 總之好少食到呢種咁綿ge粥啦~唔知你明唔明我講咩啦~
    空中飛人&high V, 其實初初我兩個都唔想玩, 因為好似好危險咁, 我唔知空中人有得校近d, 我見咁遠, 我實捉唔到啦, 咁咪揀左high V lor, 點知都好難呀~要用勁勁勁多力呀~
    爬牆....又係勁用力去拉人上黎, 隻手真係冇哂力lu...
    俾蜜蜂針...點解係一隻ge, 唔係好似d戲咁成堆追住你ge咩??
    一點咁早訓, 早知叫醒你啦~

    By Anonymous 匿名, at 7:04 下午  

  • 唔係匿名呀, 係我呀~

    By Anonymous 匿名, at 7:05 下午  

  • 點解主人會用左匿名gei._.?

    By Anonymous 匿名, at 7:05 下午  

  • 我唔小心者, 唔記得打返個名~

    By Anonymous 匿名, at 7:09 下午  

  • 你留海狗呢到唔留我果到...
    家下我果便改番做以前的流水式style...
    唔理有人曾經說過的要求...

    By Anonymous 匿名, at 7:21 下午  

  • 日記好難日日都寫感受架喎...

    早睡早起身體好嘛...

    yes!! d粥加埋米粉正死了~

    空中飛人都好好玩~~

    哈哈,爬牆果陣我只係俾人拉,
    唔使用咁多力,正!

    唔知呀...
    可能佢d馬未到啦...
    但係子彈& patrick都...

    By Blogger 【海狗】, at 10:47 下午  

發佈留言

<< Home